Thursday, March 21, 2013

واکنش نماینده تهران به دستور احمدی نژاد برای عزل رئیس دو دانشگاه

علی مطهری در خصوص نامه ی اخیر احمدی نژاد به وزیر علوم برای برکناری روسای دانشگاه های تهران و تربیت مدرس گفت: آنچه که در متن این نامه آمده، حرفهای خوبی است.
 
وی با اشاره به اینکه خودش هم منتقد حاکمیت فضای امنیتی در دانشگاهها است، افزود: دانشجویان و اساتید نباید نگران اظهار نظر در محیطهای دانشگاهی باشند.
 
به گزارش خبر آنلاین نماینده تهران اقدام رئیس جمهور در این امر را دیرهنگام خواند و پرسید: چرا آقای احمدی نژاد پس از حوادث سال 88 و طی سه چهار سال گذشته به این موضوع نپرداختند؟
 
در روز های اخیر محمود احمدی نژاد در اقدامی غیرمنتظره طی نامه ای به وزیر علوم خواستار برکناری روسای دانشگاه های تهران و تربیت مدرس شد.
 
احمدی نژاد در نامه خود "رویکرد سیاست زده و غیرعلمی و یا احیانا امنیتی توسط مدیران در محیط اجتماعی" را به عنوان دلیل خواسته خود برای برکناری فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه‌ تهران و بیژن رنجبر، رئیس دانشگاه تربیت مدرس ذکر کرده است.
 
چندی پیش نیز احمدی نژاد خواستار تغییر رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران شده بود اما مرضیه وحید دستجردی با عزل باقر لاریجانی مخالفت کرد و نهایتا از سوی احمدی نژاد برکنار شد. اکنون نیز این سوال مطرح است که آیا دانشجو نیز دچار عاقبت دستجردی خواهد شد؟
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment