Monday, March 18, 2013

مشاور وزیر علوم: هیچ نامه‌ای از رییس‌جمهور در دبیرخانه وزارت علوم ثبت نشده است

مشاور وزیر علوم در خصوص نامه ‌ آقای احمدی نژاد به وزیر علوم با موضوع تغییر روسای دانشگاه‌های تهران و تربیت‌ مدرس گفت: در این زمینه هیچ‌نامه‌ای از طرف رییس جمهور وارد سیستم دبیرخانه وزارت علوم نشده است.
 
به گزارش ایسنا، رسول ملک‌فر درباره ی برخی اخبار دیگر مبنی بر صدور نامه ‌دیگری از محمود احمدی نژاد به وزیرعلوم در زمینه تغییر رییس جهاد دانشگاهی نیز گفت: وزیرعلوم به تنهایی اختیار تغییر رییس جهاد دانشگاهی را ندارد بلکه این موضوع در هیئت امنای جهاد باید مورد تصمیم قرار گیرد و وزیر علوم نیز یکی از اعضای هیئت امنای جهاد دانشگاهی است.
 
وی اضافه کرد: درصورتی که هیئت امنای جهاد دانشگاهی بخواهد رییس جهاد را تغییر دهد،‌ تصمیم این هیئت در ابتدا توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و پس از آن با امضای ریاست‌ جمهوری حکم ابلاغ می‌شود.
 
بنا به اخبار منتشر شده محمود احمدی نژاد دیروز در اقدامی غیرمنتظره طی نامه ای به وزیر علوم خواستار برکناری روسای دانشگاه های تهران و تربیت مدرس شد.
 
احمدی نژاد در نامه خود "رویکرد سیاست زده و غیرعلمی و یا احیانا امنیتی توسط مدیران در محیط اجتماعی" را به عنوان دلیل خواسته خود برای برکناری فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه‌ تهران و بیژن رنجبر، رئیس دانشگاه تربیت مدرس ذکر کرده است.
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment