Monday, March 18, 2013

بیانیه ی انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت دومین سالگرد کشته شدن بهنود رمضانی

انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت دومین سالگرد کشته شدن بهنود رمضانی بیانیه ای صادر کردند.

 
 
در بخشی از این بیانیه آمده است " دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و هم بغض ها و هم دانشگاهی های بهنود، هیچ گاه خاطره ی شرافت و جوانی و مظلومیت بهنود را از خاطر نخواهند برد، و همواره یاد و نام این دانشجوی کشته شده در راه آزادی را گرامی خواهد داشت. "
 
به گزارش دانشجونیوز متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :
 
به نام خالق آزادی
 
دو سال از فاجعه ی کشته شدن بهنود رمضانی، دانشجوی رشته ی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میگذرد. حادثه ای که یاد آوری آن سندی دیگر بر جنایات  ددمنشانه ی نیروهای بسیج و لباس شخصی به شمار میرود. دو سال پیش  چنین ایامی بود، که در مراسم چهارشنبه سوری سال 89، در درگیری با نیروهای بسیج و لباس شخصی مورد ضرب و شتم وحشیانه ای قرار گرفت، که به علت وخیم بودن جراحات دردم جان سپرد.
 
در طول این دو سال خانواده ی بهنود تحت شدید ترین تدابیر و فشار ها از سوی نیروهای امنیتی قرار داشتند، آنها تنها به جرم پیگیری پرونده، برای روشن شدن علت کشته شدن فرزند خود، بارها با تهدید و ارعاب مواجه شدند، تا انجا که به جرم تلاش برای برگزاری مراسم ترحیم،پدر، مادر و عمه ی وی بازداشت، و جمعا به بیست ماه حبس تعزیری محکوم شدند. در طول این مدت در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز از برگزاری هرگونه مراسمی برای یادبود بهنود ممانعت به عمل آمده است.
 
اما دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و هم بغض ها و هم دانشگاهی های بهنود، هیچ گاه خاطره ی شرافت و جوانی و مظلومیت بهنود را از خاطر نخواهند برد، و همواره یاد و نام این دانشجوی کشته شده در راه آزادی را گرامی خواهد داشت.
 
لا لا لا لا دیگه بسه گل لاله/ بهار سرخ امسال مثل هر ساله
هنوزم تیر و ترکش قلبو میشناسه/ هنوزم شب زیر سرب و چکمه می ناله
نخواب آروم گل بی خار و بی کینه/ نمی بینی نشسته گوله تو سینه
آخه بارون که نیست، رگبار باروته/ سزای عاشقای خوبه ما اینه
 
انجمن اسلامی نوشیروانی بابل  
27 اسفند 1391
 
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment