Sunday, March 31, 2013

رییس دانشگاه تهران: دستورات احمدی نژاد را جدی نگیرید!

فرهاد رهبر، رییس دانشگاه تهران در واکنش به سوال مجری یک برنامه تلویزیونی در خصوص نامه ی اخیر محمود احمدی نژاد گفت: این گونه اخبار را جدی نگیرید.
 

به گزارش دانشجونیوز، چندی پیش محمود احمدی نژاد در اقدامی غیرمنتظره طی نامه ای به وزیر علوم خواستار برکناری روسای دانشگاه های تهران و تربیت مدرس شد.
 
احمدی نژاد در نامه خود "رویکرد سیاست زده و غیرعلمی و یا احیانا امنیتی توسط مدیران در محیط اجتماعی" را به عنوان دلیل خواسته خود برای برکناری فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه‌ تهران و بیژن رنجبر، رئیس دانشگاه تربیت مدرس ذکر کرده است.
 
در همین زمینه فرهاد رهبر رییس دانشگاه تهران در پاسخ به سوال مجری برنامه که آیا وی رییس سابق دانشگاه تهران است یا رییس فعلی این دانشگاه، با قاطعیت گفت: «رییس فعلی دانشگاه است»
 
وی در ادامه ی این برنامه با اشاره به برکناری خود از ریاست سازمان مدیریت و منحل شدن آن سازمان گفت: در دولت احمدی نژاد تجربه ی این نوع اخبار را دارم و این مسائل برای من اهمیتی ندارد.
 
همچنین سایت بازتاب امروز گزارش داده است فرهاد رهبر 5 سال قبل و پس از عزل آیت الله عمید زنجانی از ریاست دانشگاه تهران، به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.
 
 اما در پدیده ای بی سابقه در تاریخ نظام آموزش عالی کشور، وی بیش از 5 سال است که همچنان سرپرست این دانشگاه باقی مانده است؛ در حالی که بنابر اظهار خود وی، بعد از انقلاب تا کنون هیچ یک از روسای دانشگاه تهران 5 سال بر صندلی ریاست دانشگاه تکیه نزده اند.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment