Friday, June 1, 2012

برگزاری مراسم سالگرد سحابی ها با حضور گسترده نیروهای امنیتی

به مناسبت ۱۱ خرداد، سالروز جانباختن هاله سحابی که در مراسم تشییع جنازه پدر خود - مرحوم عزت الله سحابی - با جنجال سازی و آشوب لباس شخصی ها دچار سانحه گردید و جان باخت، تعداد زیادی از دوستداران این دو فعال ملی – مذهبی، درحالیکه از برگزاری مراسم در حسینیه ارشاد منع شده بودند، جهت بزرگداشت یاد پدر و دختر، بر مزار آنها گرد هم آمدند.
 

به گزارش سایت ملی- مذهبی، دوستان و شاگردان و یاران عزت و هاله سحابی عصر روز پنجشنبه، درحالیکه حکومت مانع برگزاری مراسم سالگرد در حسینیه ارشاد شده بود، بر سر مزار آنها حاضر شدند و بر بالین آنها مجدادا ٌ سرود هم پیمانی تا آخر راه آزادی را با هم سرودند.
 

حاضران همچنین با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه گل یاد آنان را زنده نگاهداشتند.
 

بر اساس این گزارش، مراسمی نیز در منزل مرحوم عزت الله سحابی با حضور جمع کثیری از دوستان و بستگان ایشان برگزار گردید که دراین مراسم آقایان احراری، جعفری و خانمها آمنه شامخی، مهرنوش بسته نگار و سوسن شریعتی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

آمنه شامخی به نمایندگی از خانواده هاله سحابی ضمن تشکر از حضور دوستان و آشنایان در این مراسم در سخنانی تاکیدکرد به رغم غم بزرگ از دست دادن هاله دلگرمی های دوستان و آشنایان و حضور گرم آنها باعث شده فقدان مادر بیش از پیش تحمل شود.

 

گفتنی است، حضور نیرو های لباس شخصی و امنیتی در این مراسم در بین شرکت کنندگان چشمگیر بود که تعدادی از آنها در کل طول مراسم مشغول فیلم برداری از سخنرانان و حاضران بودند.
 
 

خانواده سحابی تمایل داشتند مراسم بزرگداشت مهندس عزت الله سحابی و شهید هاله سحابی در حسینیه ارشاد برگزار شود که به دلیل مخالفت نیروهای امنیتی این مراسم لغو شد.

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment