Saturday, June 23, 2012

رییس بسیج دانشجویی: «مسابقات رباتیک مترسکی است که غربی‌ها به ما داده‌اند»

حسین قدیانی٬ رئیس بسیج دانشگاه های ایران در اظهار نظری جدید گفته است: «مسابقات رباتیک مترسکی است که غربی‌ها به ما داده‌اند و ربات‌های ساخته شده در مسابقات صرفا در زمان برگزاری مفید است و در صنعت کشور هیچ کاربردی ندارد.»
  

به گزارش دانشجونیوز، این مسئول حوزه بسیج دانشجویی خطاب به دانشگاهیان گفته است که تحقیقات شان باید «در عرصه تولید کاربردی باشد»
 
 
 بر اساس گزارش خبرگزاری امنیتی "دانشجو"، مسئول سازمان بسیج دانشجویی در ارتباط با مسابقات رباتیک در دانشگاه تاکید کرده است: «مسابقات رباتیک مترسکی است که غربی‌ها به ما داده‌اند و ربات‌هاي ساخته شده در مسابقات صرفا در زمان برگزاری مفيد است و در صنعت كشور هیچ کاربردی ندارد.»
 
 
این سایت از حسین قدیانی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی نام برده است. قدیانی در جریان حمله آذر ماه سال ۱۳۹۰ نیروهای بسیج دانشجویی به سفارت بریتانیا در تهران فرماندهی آن‌ها را برعهده داشت.
 
 
بسیج دانشجویی مهم‌ترین عامل سپاه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی محسوب می‌شود که با حمایت‌های مستقیم این نهاد نظامی فعالیت‌ می‌کند.
 
 
  
وی خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: «جایگاه بسیج دانشجویی در جنگ نرم در خیمه فرماندهی است لذا شما به عنوان افسران میدان نبرد باید با تلاش روز افزون این جایگاه را حفظ کنید.»

  
 
قدیانی در پایان خواستار «تبیین فلسفه وجودی بسیج در دانشگاه‌ها» شده است.

 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment