Thursday, June 21, 2012

افشاگری «مهرگان امیرخسروی» از فساد در جمهوری اسلامی در نامه‌ به پورمحمدی و هاشمی شاهرودی

مهرگان امیرخسروی، رییس هیات مدیره‌ی شرکت امیر منصور آریا، شرکتی که به دست داشتن در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی متهم شده است، در دو نامه‌ی جداگانه خطاب به مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور و محمود هاشمی شاهرودی، رییس پیشین قوه‌ی قضائیه جمهوری اسلامی، اطلاعات تازه‌ای از فساد در دستگاه اداری و قضایی جمهوری اسلامی را افشا می‌کند.
 
به گزارش بامدادخبر، مهرگان امیرخسروی فاش می‌سازد که برادرش، مه‌آفرید امیرخسروی -که هم‌اینک به عنوان متهم ردیف اول پرونده در زندان به سر می‌برد- پیش از بازداشت، در جلسه‌ای با هاشمی شاهرودی، وی را در جریان «باج‌خواهی» از مجموعه‌ی تحت مدیریتش قرار داده و رییس پیشین قوه قضائیه با لبخند و تکان دادن سر به این مساله واکنش نشان داده است.
 
مهرگان امیرخسروی که هم‌اینک در کانادا اقامت دارد، در نامه‌ی دوم خطاب به مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، از آگاهی او از فساد در مجموعه‌‌ی تحت مدیریتش خبر می‌دهد و با پرسیدن ۵ سوال، از او می‌خواهد که پاسخ دهد، مبالغ میلیاردی گرفته شده توسط نزدیکان او در سازمان بازرسی از برادرش در کجا خرج شده است.
 
 متن این دو نامه‌ی افشاگرانه به شرح زیر است:
 
متن نامه‌ی اول به محمود هاشمی شاهرودی

ریاست محترم حل اختلاف قوا

حضرت آیت الله العظمى سید محمود هاشمى شاهرودى

با عرض سلام و ادب خدمت جنابعالى
به اطلاع می‌رسانم:
 
برادر اینجانب مه‌آفرید امیرخسروى در جلسه دوازدهم دادگاه در دفاعیات خود اعلام نمودند در جلسه‌اى که با جناب‌عالى داشته‌اند ضمن توضیح در خصوص فعالیت مجموعه «گروه امیر منصور آریا» شما را در جریان حضور باندهاى فاسد در ارکان قدرت و باج‌خواهى از مجموعه ما به بهانه‌هاى مختلف قرار داده و شما با تکان دادن سر و لبخندى از این موضوع گذشته‌اید و این حرکت جناب‌عالى از نظر برادر اینجانب این معنا را داشت هرکسى که از شما چنین تقاضایى دارد باید بدون چون و چرا مبلغ درخواستى پرداخت گردد.
 
حضرت آیت‌الله
 
هر چند که می‌دانم ریاست دادگاه جرات ارسال دعوت‌نامه براى شما جهت حضور در دادگاه براى شهادت را ندارد ولى اگر سکوت شما در این خصوص در صدور حکم براى برادرم و دیگر پرسنل شرکت ما تاثیرگذار باشد فرداى قیامت چه پاسخى خواهید داشت؟ قطعا در آن موقع به پست و مقام جنابعالى توجه نخواهد شد.

امیدوارم با دستور جناب‌عالى از طرف دفتر شما در این خصوص قبل از اینکه دیر گردد اطلاع‌رسانى شفافى جهت تنویر افکار عمومى صورت گیرد.

با تشکر
مهرگان امیر خسروى
رئیس هیئت مدیره شرکت امیر منصور اریا
 
متن نامه‌ی دوم به مصطفی پورمحمدی
 
ریاست محترم بازرسى کل کشور
جناب آقاى‌ پورمحمدى
 
برادرم مه‌آفرید امیرخسروى در جلسه دوازدهم در جریان محاکمه خویش از باج‌خواهى تعدادى از پرسنل زیرمجموعه شما پرده برداشته و اعلام کرده در جلسه‌اى که با شما داشتند در خصوص باج‌خواهى زیرمجموعه با شما صحبت کرده‌اند و جناب‌عالى با خون‌سردى کامل از این موضوع به این بااهمیتى گذشته‌اید.
 
جناب پورمحمدى

شما همواره از ملت ایران به حق به عنوان ولى‌نعمت خود یاد مى‌نمایید لطفاجهت روشن شدن افکار عمومى به سؤالات زیر پاسخ فرمایید:

١- آیا برادرم در خصوص فساد در زیرمجموعه شما اطلاع‌رسانى نموده است یا خیر؟

٢- براساس اطلاعات اینجانب، شما در جلسه‌اى باحضور معاون خویش اقاى (ا) و برادرم از وحشت بخش خصوصى در خصوص اطلاع‌رسانى به سازمان شما سخنانى بیان مى فرمایید که برادرم ضمن رد سخنان جناب‌عالى اطلاعات کامل شرکت را به صورت کاملا شفاف و مکتوب در اختیار سازمان شما قرار مى‌دهند.

حال به این سوال پاسخ فرمایید چرا بخش خصوصى از دادن اطلاعات به سازمان شما وحشت دارد؟

٣- ارتباط شخص مرحوم مسعود موحدیان (که متاسفانه بعد از مطرح شدن اسم ایشان در دادگاه سکته قلبى نموده و فوت مى‌نمایند) با جناب‌عالى و معاونان شما در چه حد بوده است؟

۴- مبلغ دریافتى از سوى مرحوم موحدیان بین چه کسانى توزیع شده بود؟ (حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان)

۵- نماینده سازمان شما در بانک مرکزى چرا براى تاسیس بانک آریا از طریق اقاى (س) تقاضاى یک‌صد میلیارد ریال پول می‌نماید و زمانى که با مخالفت شدید برادرم مواجه می‌شود با حمایت چه افرادى در مدیریت سازمان بازرسى تصمیم به قفل کردن مجموعه آریا می‌گیرند؟
 

با احترام
مهرگان امیرخسروى

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment