Monday, June 18, 2012

«انتقال یکی از اقوام نزدیک احمدی نژاد با ٤ ترم مشروطی به یک دانشگاه سطح عالی»

علی ثمری، رییس ستاد قرارگاه عمار، محمود احمدی نژاد را تهدید کرده است که علیه وی دست به افشاگری خواهد زد.
 
به گزارش دانشجونیوز، وی در سخنانی گفته است که "باید فرصتی فراهم شود تا نمونه‌‌هایی از این عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی را که احمدی نژاد از آن تعریف کرده و دم می‌زند تشریح شود تا مردم خود قضاوت کنند این‌ مسائلی که احمدی‌نژاد مطرح می‌کنند عدالت است یا خیر؟"
 
وی همچنین اظهار داشته است "آیا این عدالت است دانشجویی که از وابستگان درجه یک احمدی‌نژاد است ٤ ترم مشروط شود و بعد از آن با معدل پایین و با ١٠٠ واحد درسی باقی‌مانده؛ وی را از یک دانشگاه سطح پایین به یک دانشگاه سطح عالی منتقل کنند و در آنجا نیز با زد و بندهای اداری به وی دکترا دهند آیا این عدالت است؟"
 
لازم به ذکر است که مهدی طائب، علیرضا پناهيان، محمد مهدی ماندگاری، حمید رسايی، مهدی كوچك‌زاده، سعید قاسمی، وحید جليلی، حسن عباسی، نادر طالب‌زاده و سعیدحدادیان از اعضای هیات موسس قرارگاه عمار هستند. این افراد از حامیان اولیه محمود احمدی نژاد بودند که پس از اختلاف با اسفندیار رحیم مشایی، به منتقدان رییس دولت مبدل شدند.
 
اعطای رانت ویژه محمود احمدی نژاد به «حمیدرضا افراشته»، داماد پروین احمدی نژاد
 
پیش از این اظهارات، سایت دانشجونیوز در گزارشی از اعطای رانت ویژه به یکی از اقوام نزدیک محمود احمدی نژاد توسط علیرضا رهایی، رییس دانشگاه امیرکبیر، خبر داده بود.
 
«حمیدرضا افراشته» داماد پروین احمدی نژاد، خواهر محمود احمدی نژاد، که در رشته «مهندسی معدن» دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی با شماره دانشجویی ٨١٢٧٠٠١ پذیرفته شده بود، در حالی که از وضعیت تحصیلی نامناسبی برخوردار بود با استفاده از رانت های ویژه موفق به تغییر رشته می شود. وی پس از ناکامی مجدد و برای برخورداری از حمایت برخی از اساتید نزدیک به جریان حمایت کننده از وی، مجددا و به شکل غیر قانونی تغییر رشته داده و در رشته مهندسی مکانیک-ساخت و تولید به تحصیل مشغول می شود.
 
«حمیدرضا افراشته» پس از فارغ التحصیلی باز هم با استفاده از رانت ویژه و نزدیکی به محمود احمدی نژاد و با کمک رهایی رییس دانشگاه و رحیمی مشاور وی، که نقش مهمی در سرکوب دانشجویان ایفا کرده است، در دوره نیمه حضوری کارشناسی ارشد ام بی ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشغول به تحصیل می گردد. در حالی که بر خلاف تمام سال های قبل اسامی قبول شدگان مرحله نخست این دوره، که بر اساس رتبه آزمون کتبی اعلام می شد، بر مبنای حروف الفبا اعلام گردیده بود، حتی پس از انجام مصاحبه های این دوره و پذیرش نهایی داوطلبان نیز رتبه آزمون کتبی داوطلبان اعلام نشد. بر این اساس «حمیدرضا افراشته» که رتبه لازم برای حضور در این دوره را کسب نکرده بود با تقلب آشکار مسئولین دانشگاه به ادامه تحصیل مشغول شد.
 
در مرداد ماه سال گذشته نیز برخی از رسانه های داخلی از دستور مستقیم محمود احمدی نژاد برای استفاده از بورس دوره دکتری توسط «ح الف» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و عضویت در هیئت علمی این دانشگاه خبر داده بودند.
 
سایت های اصولگرا در حالی هویت واقعی این شخص را افشا نکرده اند، که در حقیقت به «حمیدرضا افراشته» داماد محمود احمدی نژاد اشاره نموده اند.
 
حمایت مشایی از مشاور جوان احمدی نژاد
 
به گزارش سایت صراط، در نامه ای که با امضای اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر و رئیس گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری در مورد «حمیدرضا افراشته» در آمده بود، خطاب به وزیر علوم از قول احمدی نژاد نوشته شده: "بسمه تعالی - فوری - جناب دانشجو شخصا حل مشکل و اعلام نتیجه کنید."
 
این دستور در ذیل درخواست اعطای بورس تحصیل داخل کشوری و همچنین جایابی و تعهد خدمت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای "حمیدرضا افراشته" درج شده است.
 
حمیدرضا افراشته، داماد پروین احمدی نژاد، همچنین عضو گروه دوازده نفری مشاوران جوان محمود احمدی نژاد است که توسط رئیس دفتر وی، اسفندیار رحیم مشایی اداره می شود. دو سال پیش همچنین اسفنديار رحيم مشايی در حكمي حميدرضا افراشته را به عنوان دبير همايش بين‌المللی جوانان منصوب كرد.
 
برخی از شنیده ها حکایت از آن دارد که این عضو حلقه مشاوران جوان نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی به دلیل آنچه که ارتباط با «جریان انحرافی» نامیده شده، مدتی را در بازداشت گذرانده است.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment