Monday, June 25, 2012

جوابیه خانواده حسین رونقی در تکذیب ادعای رسانه‌های حکومتی

 خانواده‌ی حسین رونقی ملکی، وبلاگ نویس و فعال حقوق‌بشر تمامی مطالب منتشر شده در رسانه‌های نزدیک به حاکمیت در خصوص بیماری مادر زادی کلیوی فرزندشان را تکذیب کردند.
 
بر اساس گزارش جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی، سایت خبری عصر ایران در سه نوبت در تاریخ‌های ١٩، ٢٣ و ٢٤ خردادماه جاری اقدام به انتشار گزارش‌هایی جعلی از وضعیت حسین رونقی نموده است. این سایت خبری نزدیک به حاکمیت در این گزارش‌ها مدعی شده است که حسین رونقی دچار بیماری مادر زادی کلیوی بوده است و مشکلات اخیر وی مربوط به همین بیماری است.
 
در این خصوص پدر حسین رونقی جوابیه ای تهیه و اقدام به انتشار آن نموده است.
 
متن جوابیه به شرح زیر است:
 
در پاسخ به مطالب منتشر شده از جانب سایت عصر ایران و گزارشگر بازتاب، اعلام میدارم که کلیه ی مطالب در خصوص بیماری مادر زادی حسین کذب محض بوده و تمامی آنها را رد میکنم. پسرم هیچگونه بیماری مادر زادی نداشته و ندارد. زیرا اگر فردی دچار بیماری کلیوی مادر زادی باشد، نمیتواند ٢٤ سال بدون مشکل زندگی کند.
 
حسین تا قبل از بازداشت در سال ٨٨ در سلامت کامل بوده و تمام مدارک پزشکی در این خصوص شاهد و گواه است، چنانچه افرادی نسبت به این موضوع شک و ابهام  دارند با بنده تماس بگیرند تا تمام مدارک پزشکی را جهت اثبات این مطلب در اختیارشان قرار دهم.
 
سید احمد رونقی ملکی – پدر حسین رونقی ملکی، زندانی سیاسی
 
لینک گزارش های تهیه شده سایت عصر ایران
در تاریخ ۱۹ خرداد ماه ٩١
در تاریخ ۲۳ خردادماه ۹۱
در تاریخ ۲۴ خردادماه ۹۱
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment