Saturday, February 16, 2013

تبریک دفتر تحکیم وحدت به مجید توکلی به مناسبت اهدای جایزه صلح دانشجویی

دفتر تحکیم وحدت با صدور اطلاعیه ای اهدای جایزه صلح دانشجویی به مجید توکلی را تبریک گفت.

 
 
به گزارش دانشجونیوز، دفتر تحکیم وحدت ضمن گرامیداشت یاد تمام دانشجویان زندانی، "اهدای جایزه جهانی صلح دانشجویی را به مجید توکلی، مرد روشن این روزهای تاریک، به جامعه دانشگاهی کشور، کلیه دانشجویان آزادی خواه، خانواده های صبور دانشجویان در بند علی الخصوص خانواده راست قامت مجید توکلی"  تبریک گفته است.
 

بعداز ظهر روز گذشته، ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه)،  در مراسمی با شکوه در شهر تروندهایم نروژ، جایزه صلح دانشجویی به مجید توکلی اهدا شد. در این مراسم که با حضور ٦٠٠ نفر از کشورهای مختلف دنیا برگزار شد، از مجید توکلی به پاس تلاش هایش در راه ارتقای صلح، دموکراسی و آزادی تقدیر به عمل آمد.

 
متن کامل اطلاعیه دفتر تحکیم وحدت به شرح زیر است:
 
در سکوت سنگین حاکم بر جامعه فریاد بیگناهی فرزندان دانشگاه در زندان های استبداد، نشان شرافت هنوز به جامانده جنبش دانشجویی در عصر حاکمیت ابتذال و رذالت اخلاقی بر اکثر عرصه های جامعه است. در این هنگامه پر از حیلت و کژی که به اسم سیاست و حاکمیت بر تاریخ مردم این سرزمین رقم می زنند، روشنای راه و عقیده دانشجویان ستاره دار دربند، بی شک تا همیشه سندی بر صداقت و راستی اندیشه دانشجویان آزادی خواه این مرز و بوم خواهد بود.
 
در این روزهای سخت و سیاهی که فضیلت ها انگار کمیابند در خوی مردمان به زنجیر کشیده سرزمینمان؛ بر خود می بالیم که در جوامع بین المللی هویت جنبش دانشجویی با اسامی ستارگان در بندش چون مجید توکلی، بهاره هدایت، ضیا نبوی، مجید دری، علی اکبر محمدزاده، سروش ثابت، شبنم مددزاده، سیاوش حاتم، آرش صادقی، داور حسینی ، مهدی خدایی، آرش محمدی و سایر قاصدک های آزاد اندیش گره خورده است .
 
دفتر تحکیم وحدت با افتخار اهدای جایزه جهانی صلح دانشجویی را به مجید توکلی، مرد روشن این روزهای تاریک، به جامعه دانشگاهی کشور، کلیه دانشجویان آزادی خواه، خانواده های صبور دانشجویان در بند علی الخصوص خانواده راست قامت مجید توکلی تبریک می گوید.
 
آنجا که عشق غزل نیست
که حماسه ای ست
هر چیز را
صورت حال
باژگونه خواهد بود:
زندان
باغ آزاده مردم است
و شکنجه و تازیانه و زنجیر
نه وهنی به ساحت آدمی
که معیار ارزش های اوست 
 
 
روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت
٢٨ بهمن ١٣٩١ 
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment