Tuesday, February 19, 2013

بیانیه سازمان ادوار تحکیم وحدت در اعتراض به تداوم حصر رهبران جنبش سبز

همزمان با دومین سالگرد حصرخانگی رهبران جنبش سبز، سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) با صدور بیانیه ای نسبت به تداوم این حصر غیرقانونی و فشارهای وارده به فرزندان میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعتراض کرد.
 
در این بیانیه آمده است: «از آنچه که امروز بر ایران و ایرانی می رود، به وضوح می توان فهمید که اخلاق و تعهد اجتماعی و روحیه خدمت به مردم از پس نمایش انتخاباتی سال 88 و حماسه مردمی 25 بهمن 89 به حصر کشیده شده و بی اخلاقی و سود جویی و زد و بند های غیر قانونی، موجب تقویت شبکه های مافیایی در سطوح عالی نظام شده است.»
 
متن این بیانیه که در تارنمای "ادوار نیوز" ارگان رسمی سازمان ادوار تحکیم وحدت منتشر شده به شرح زیر است:
 
در حالی که دو سال از حبس و حصر غیر قانونی رهبران جنبش سبز، آقایان میر حسین موسوی، مهدی کروبی و بانو زهرا رهنورد می گذرد، همچنان از یک سو محرومیت ها و محدودیت ها شدید اعمال شده از سوی حاکمیت این عزیزان و خانواده هایشان را مورد مخاطره قرار داده است و از دیگر سوی، این رفتار ناعادلانه و غیر قانونی، اذهان عمومی را با سوالات بی پاسخ بسیاری روبه رو ساخته است.
 
به راستی مگر آنچه که امروز دامان نظام و ملت را گرفته و کشور را به ورطه سقوط سوق داده چیزی جدای از دغدغه های میر حسین موسوی و مهدی کروبی بود؟
 
مگر نه این که اینان ماه‌ها پیش از ورود کشور به بحران های اقتصادی و سیاسی موجود وقوع چینین حادثه ای را پیش بینی کرده و حاکمیت را بدان آگاه ساخته بودند؟
 
چگونه می شود که در دهه چهارم عمر یک نظامی اسلامی و برآمده از انقلابی مردمی، صادق ترین و پاک ترین فرزندان این انقلاب گرفتار حبس و حصر و تبعید شده اند و آنانی که فساد مالی و سیاسی و خانوادگی شان هر روز بر صدر اخبار کشور نمایان است، سکان داران کشتی انقلاب اند؟
 
از آنچه که امروز بر ایران و ایرانی می رود، به وضوح می توان فهمید که اخلاق و تعهد اجتماعی و روحیه خدمت به مردم از پس نمایش انتخاباتی سال 88 و حماسه مردمی 25 بهمن 89 به حصر کشیده شده و بی اخلاقی و سود جویی و زد و بند های غیر قانونی، موجب تقویت شبکه های مافیایی در سطوح عالی نظام شده است.
 
در چنین شرایطی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) تنها راه برون رفت کشور از شرایط موجود را، در گرو آزادی رهبران جنبش سبز و دیگر زندانیان عقیدتی و سیاسی می داند تا شاید بتوان با همراهی این نیروهای متخصص و مومن به مردم ، کشور را از فاجعه های خطیر پیش رو حفظ نمود.
 
این سازمان همچنین رفتار های غیرقانونی و غیر اخلاقی نیرو های امنیتی با فرزندان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را به شدت محکوم کرده و ضمن حمایت از خواست منطقی و قانونی خانواده های این عزیزان تاکید می کند که ادامه حصر رهبران جنبش سبز، نه تنها تغییری در اراده و خواست حامیان تغییر در ایران ایجاد نمی کند بلکه سندی بر ناکارآمدی و ظلم روزافزون حاکمیت آن هم در برابر پاک ترین فرزندان ملت است.
 
سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) 
اول اسفند ماه هزار و سیصد و نود و یک
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment