Monday, December 17, 2012

دیدار انتخاباتی محمدرضا عارف با طیف امنیتی انجمن اسلامی (جعلی) دانشگاه علوم پزشکی شیراز

در روزهای گذشته، طیف اطلاعاتی امنیتی (طیف شیراز) انجمن اسلامی جعلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با محمد رضا عارف دیدار کرده و در رابطه با انتخابات به گفتگو پرداختند.

 
به گزارش دانشجونیوز، طیف غیر قانونی و ساخته دست نهاد های امنیتی شیراز در سال ٨٧ با انحلال انجمن اسلامی منتخب دانشجویان و حمله شبانه به دفاتر انجمن و تسخیر این دفاتر در شب های تاسوعا و عاشورا بر سر کار آمد.
 
محمد رضا عارف در دیدار با اعضای این تشکل جعلی دانشجویی تصریح کرد: اگر حضور من تنها ده درصد در حضور پرشکوه تر مردم تاثیر گذار خواهد بود در انتخابات شرکت خواهم کرد.
 
وی در رابطه با پیش شرط برخی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات گفت: من قانونمدارم و نمی شود شرط بگذارم که مثلا زندانیان آزاد شوند.
 
گفتنی است در حالی این دیدار انتخاباتی صورت گرفته است که در روز انتخابات انجمن جعلی، بسیاری از دانشجویان معترض در محیط دانشگاه مورد ضرب و شتم شدید نیروهای حراست قرار گرفتند، به نحوی که برخی دانشجویان از پله ها به پایین پرتاب شدند. تعداد زیادی از دانشجویان نیز با احکام انضباطی همچون تبعید، محرومیت از تحصیل و خوابگاه مواجه شدند.
 
انجمن طیف شیراز که دانشجویان آن را انجمن جعلی می نامند، در نشریات و بیانیه ها و مصاحبه اعضای خود از رهبران جنبش سبز، آقایان موسوی و کروبی، به عنوان سران فتنه یاد می کند و در برخی از اظهارت رهبران جنبش سبز را "مهدور الدم" خوانده اند.
 
به نظر می رسد دیدار محمدرضا عارف با یکی از طیف های امنیتی تشکل های دانشجویی بدون آگاهی از سابقه و روند تشکیل این نهادهای وابسته به حاکمیت صورت نگرفته است.
 
پس از سال ١٣٨٤ با روی کارآمدن محمود احمدی نژاد، بسیاری از تشکل های دانشجویی منتقد حاکمیت غیر قانونی خوانده شده و اعضای آنها با مجازات هایی مانند زندان و محرومیت از تحصیل مواجه شدند. از سوی دیگر نهادهای امنیتی تشکل هایی موازی با عناوین مشابه در سطح دانشگاه های کشور تشکیل دادند.
 
در هفته گذشته نیز برخی از سایت های خبری گزارش هایی از حمایت نیروهای امنیتی از حضور محمدرضا عارف در انتخابات منتشر کردند.
 
 
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment