Wednesday, May 30, 2012

سه دانشجوی دانشگاه اصفهان از سوی حفاظت اطلاعات بازداشت شدند

آخرین گزارش ها از دانشگاه اصفهان حاکی از آن است که ۳ دانشجوی این دانشگاه به دلیل توزیع یک نشریه دانشجویی بنام «کبریت» که بنا به ادعای حراست دانشگاه اصفهان «در حال توقیف» بوده، از سوی ماموران امنیتی این شهر بازداشت شده اند.
 

به گزارش دانشجونیوز، بر اساس آنچه وبسایت کلمه نوشته است، سه دانشجوی دانشگاه اصفهان بنام های عرفان محمدی، محمد مرادی و مجتبی کریمی که گفته می شود از توزیع کنندگان یک نشریه دانشجویی در سطح دانشگاه بوده اند، عصر روز دوشنبه هفته گذشته در خوابگاه دانشجویی دانشگاه اصفهان بازداشت شده اند.
 

گمانه زنی ها حاکی از آن است که این سه دانشجوی دانشگاه اصفهان توسط حفاظت اطلاعات سپاه اصفهان دستگیر شده اند.
 

از سوی دیگر حراست دانشگاه اصفهان مدعی شده که نشریه دانشجویی «کبریت» در حالت توقیف بوده و اجازه انتشار و توزیع نداشته است.
 

گفتنی است مسئولین حراست دانشگاه اصفهان و همچنین وزارت اطلاعات اصفهان در پاسخ به پیگیری خانواده ها که از  وضعیت این دانشجویان بازداشتی نگران شده اند، اظهار بی اطلاعی کرده اند.
 

تا کنون هیچکدام از دانشجویان، تماسی با خانواده های خود نداشته و تنها طی تماسی از سوی سپاه اصفهان با یکی از خانواده ها اظهار شده که آنان در اختیار حفاظت اطلاعات سپاه اصفهان بوده و در زندان دستگرد اصفهان نگهداری می شوند.

 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment