Sunday, May 27, 2012

انتشار سند صوتی دخالت‌های سپاه در سیاست و انتخابات: حمایت از حداد عادل در مقابل لاریجانی

تنش میان اصولگرایان برای انتخاب رئیس مجلس نهم منجر به انتشار فایلی صوتی درباره تلاش‌های سپاه به نفع غلامعلی حداد عادل و علیه علی لاریجانی٬ اکبر هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی‌نژاد شده است.
 

به گزارش دانشجونیوز، این فایل صوتی در سایت "ملی‌‌-‌مذهبی‌" منتشر شده و زمان این سخنرانی ۱۴ اردیبهشت٬ مکان آن حرم «شاه عبدالعظیم» و سخنران فردی به نام «سردار سراج» از هادیان سیاسی سپاه اعلام شده است.
 

آن‌طور که این سایت اعلام کرده سخنرانی مذکور یک روز پیش از برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس نهم و با هدف توجیه انتخاباتی کارکنان «قرارگاه خاتم» وابسته به سپاه انجام شده است.
 

در این فایل صوتی حجت الاسلام حجتی نیا نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم و سردار سراج از هادیان سیاسی اطلاعات سپاه در جمع کارکنان قرارگاه در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۹۱ در حرم شاه عبدالعظیم برای توجیه اعضا آن قرارگاه به سخنرانی پرداخته اند. در این سخنرانی نکات بسیار مهمی در باره مسائل داخلی و خارجی کشور مطرح شده است. از جمله اینکه ما مجلس رقابتی نمیخواهیم و مثلت هاشمی و احمدی نژاد و ایکس ( که منظور لاریجانی است ) میخواهند به رهبری جام زهر بنوشانند.
 

همچنین سردار سراج به «ماموریت ویژه» متکی در سنگال برای حل و فصل مشکلاتی که برای افراد اعزامی (عناصر اطلاعاتی برای ماموریتی مبهم و مشکوک) پیش آمده اشاره میکند. وی در این قسمت از سخنرانی با طعنه و تحقیر از احمدی نژاد یاد میکند.
 

در این سخنرانی به جریان های فتنه – انحرافی – عناصر نفوذی و .. اشاره می شود و در رابطه با مذاکرات هسته ای نیز این موضوع مطرح می شود که آمریکایی ها برای بازی برد – برد به بغداد می آیند و آنها برای حل مشکلات داخلی شان خواهان حل و فصل موضوع هستند.
 

وی در جایی از سخنانش نیز عنوان می کند آمریکایی ها پیغام فرستاده اند که اسرائیلی ها به ما فشار می آورند که ایران در فردو به بمب اتم نزدیک شده ، شما به ما اجازه بدهید از آنجا بازدید کنیم تا دهن اسرائیلی ها را ببندیم.
 

حجم بالایی از این سخنرانی ها به تخریب جناح های مختلف سیاسی داخلی اختصاص دارد و موضع تندی نیز علیه احمدی نژاد در آن مشاهده می شود.
 

سردار سراج همچنین به طور بسیار واضحی از ریاست حداد عادل بر مجلس حمایت میکند.
 

وی در بخشی از سخنانش نیز میگوید غربی ها از طریق نفوذی هایشان متوجه شدند که آقا در سخنرانی داخلی اش گفته که غربی ها ما را تحریم مالی نمیکنند.اما آنها دست به تحریم مالی برای کشاندن رهبری به مصالحه زدند.
 

مجموعه حرفهای این سردار سپاه بر این نکته استوار است که همه میخواهند آقارا به نوشیدن جام زهر بکشانند ،هم داخلی ها و هم خارجی ها.
 

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضوح از معامله رهبری با احمدی نژاد روی پرونده ملکزاده یاد می کند.
 

این فایل صوتی یک هفته پس از آنکه علی مطهری از دخالت برخی فرماندهان سپاه در انتخابات مجلس نهم پرده برداشت٬ منتشر شده است.
 

علی لاریجانی و صادق لاریجانی روسای قوای مقننه و قضائیه نیز به طور تلویحی گفته‌های آقای مطهری را تائید کرده‌اند.
 

به نظر می‌رسد این فایل صوتی در ادامه تنش‌های پیدا و پنهان میان محافظه‌کاران بر سر ریاست مجلس نهم و در مخالفت با افزایش دخالت‌های سپاه در سیاست منتشر شده باشد.
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment