Saturday, May 26, 2012

رييس دانشگاه علامه طباطبایی: سرفصل های علوم انسانی نيمه خرداد نهایی می‌شود

 رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفته است که بازنگری سرفصل دروس علوم انسانی در مقطع کارشناسی ارشد تا ١۵ خرداد ماه نهايی می‌شود.
 
به گزارش دانشجونیوز، صدرالدین شریعتی در گفتگو با ایسنا گفته است که حدود  ٣٠٠ عضو هيات علمی دانشگاه علامه طباطبايی در كارگروه‌های بازنگری همکاری کرده اند.
 
صدرالدین شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، در آذر ماه سال گذشته با پایان‌یافتن ماموریت پژوهش‌گاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در بازنگری سرفصل‌های علوم انسانی، از سوی وزارت علوم مامور بازنگری در محتوا و منابع دروس رشته‌های علوم اجتماعی، علوم تربیتی، روان‌شناسی، اقتصاد، حقوق و علوم سیاسی و سایر رشته‌های علوم انسانی شده است.
 
دانشگاه علامه، پیشتاز اسلامی کردن دانشگاه ها
 
چندی پیش وزارت علوم از دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل کسب رتبه برتر در اجرای سیاست های اسلامی کردن دانشگاه های کشور در راستای  مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیر کرده بود.
  
رییس دانشگاه علامه طباطبایی، از پیشگامان اجرای طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه های کشور نقش عمده ای در اعمال فشار و محرومیت از تحصیل شمار زیادی از دانشجویان و اخراج اساتید منتقد ایفا کرده است.
 
از دیگر اقدامات صدرالدین شریعتی برنامه‌ریزی برای راه اندازی پردیس دخترانه دانشگاه علامه طباطبایی ظرف دو سال آینده است. وی در این زمینه گفته است: «با راه اندازی این پردیس می‌خواهیم به دانشجویان دختر حرمت بیشتری دهیم و حتی استادان خانم را هم در پردیس دختران جذب می کنیم.»
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment