Friday, June 14, 2013

آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری/ زمان رای گیری تمدید می شود

رای‌گیری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین شوراهای شهر و روستا در ایران ادامه دارد.
 

به گزارش دانشجونیوز، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شواری شهر و روستا از ساعات اولیه صبح امروز شروع شده است.
 
به گفته ی مصطفی محمدنجار، وزیر کشور شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از اتمام کار شمارش آرای مربوط صندوق‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز خواهد شد.
 
وی همچنین تاکید کرد که در داخل حتما زمان رای‌گیری تمدید می‌شود و در خارج از کشور هرجا لازم باشد تمدید می‌کنیم. 
 
صبح امروز آقای خامنه ای در سمت رهبر جمهوری اسلامی و تعدادی از مسئولان نظام با مراجعه به مراکز رای گیری در انتخابات شرکت کرده اند.
 
در ادامه قسمت هایی از صحبت های برخی از مسئولان پس از شرکت در انتخابات به طور مختصر آورده شده است:
 
-آقای خامنه ای در اولین دقایق آغاز رای‌گیری برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، پس از انداختن رای خود خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات گفت: یک توصیه به مسئولان صندوق‌ها و بازشماری و قرائت آرا دارم. اینها بدانند رای مردم امانتی است در دست آنها و حق‌الناس است. حفظ امانت در این مساله حق‌الناس و در نتیجه آدم باید بیشتر رعایت کند، چراکه خروج از حق‌الناس سخت‌تر از خروج از حق‌الله است.
 
- اکبر هاشمی رفسنجانی به همراه همسر و دخترش  با حضور در شعبه رای‌گیری جماران و پس از دادن رای خود گفت: «دعا می‌کنم امروز سرنوشت خوبی برای کشور، انقلاب و مردمان رقم بخورد.»
 
-آیت الله جنتی با شرکت پس از رای دادن گفت: توصیه من به مردم عزیزمان این است که قدر این نعمت آزادی که خدا به آنها داده است را بدانند و بدانند که به برکت انقلاب اسلامی و روح امام بزرگوار و وجود رهبری عزیزمان امام خامنه‌ای، خدا منتی برسرشان گذاشته که می‌توانند آزادنه به هر کسی که می‌خواهند رای دهند. کاندیداها از اشتباهات سال 88 که باعث ایجاد فتنه شد درس بگیرند.
 
-سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی رای خود را با حضور در حسینیه جماران برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صندوق انداخت و در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر اینکه واکنش نامزدهای انتخابات در صورت شکست یا پیروزی باید چه باشد، گفت: انشا الله همه در خدمت کشور، اسلام و پیشرفت باشند.
 
-ناطق نوری بعد از انداختن رای خود پیش بینی کرد که تکلیف انتخابات در دور اول مشخص شود. 
 
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment