Monday, June 17, 2013

اشکان ذهابیان خطاب به حسن روحانی: کرامت و منزلت را به مردم ایران باز گردانید

اشکان ذهابیان، دانشجوی زندانی، در پیامی از زندان متی کلای بابل خطاب به حسن روحانی می گوید که "پاسدار رای مردم و مجری قانون اساسی و بندهای فراموش شده این قانون باشید، تا با منطق و مصالحه ایی که از حضرت عالی سراغ داریم کرامت و منزلت را چه در سطح داخلی و چه در سطح بین الملل به مردم ایران باز گردد".
 
این فعال دانشجویی در بخش دیگری از پیام خود می افزاید: "بی تردید نقش جوانان پر شور و شعور کشورم در این پیروزی بزرگ ستودنی است. بر خود می بالم که در میان شما مردمان خوب و فهیم و وطن خواهان سر افراز در این مشارکت همراه بوده ام. امیدوارم این شکوه ماندنی تاریخی، سر آغازی برای تحول و آبادانی و تجدید عزمت برای همه ایرانیان باشد".
 
اشکان ذهابیان دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه فردوسی مشهد، ۶ خرداد ماه، برای گذراندن دوران هشت ماه حبس، بازداشت شد.
 
این عضو سابق شورای مرکزی فراکسیون مدرن انجمن های اسلامی دانشگاه های فردوسی و علوم پزشکی مشهد پیش از این به دلیل فعالیت های سیاسی از دانشگاه فردوسی مشهد اخراج شده بود.
 
متن کامل پیام اشکان ذهابیان در ادامه آمده است:
 
حضور مردم شریف و سربلند وطنم ایران 
 
مشارکت شور آفرین شما در انتخابات خرداد ماه موجبات عزت مصلحان وخیرخواهان ایران را فراهم کرد و بار دیگر شکوه ایران را به رخ بداندیشان و کینه توزان این سرزمین کشید.
 
بی تردید نقش جوانان پر شور و شعور کشورم در این پیروزی بزرگ ستودنی است. بر خود می بالم که در میان شما مردمان خوب و فهیم و وطن خواهان سر افراز در این مشارکت همراه بوده ام. امیدوارم این شکوه ماندنی تاریخی، سر آغازی برای تحول و آبادانی و تجدید عزمت برای همه ایرانیان باشد.
 
لازم است به رسم ادب و اخلاق، از پایمردی بزرگ مرد تاریخ دوران معاصر، حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی و عالم فکور و دانشمند مصلح، آقای دکتر سید محمد خاتمی و سمبل ایثار و تصمیم ساز بزرگ برای احیای اصلاح کشورم جناب آقای دکتر عارف در خلق این پیروزی بزرگ،خاضعانه به عنوان فرزند کوچک این مرز و بوم تقدیر و تشکر نمایم.
 
جناب آقای روحانی
 
در خاتمه از جنابعالی خواهشمندم پاسدار رای مردم و مجری قانون اساسی و بندهای فراموش شده این قانون باشید، تا با منطق و مصالحه ایی که از حضرت عالی سراغ داریم کرامت و منزلت را چه در سطح داخلی و چه در سطح بین الملل به مردم ایران باز گردد.
 
با احترام 
اشکان ذهابیان
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment