Tuesday, June 18, 2013

قالیباف و محسن هاشمی گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران

 عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای شهرداری پایتخت گزینه‌های زیادی مدنظرند گفت: محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی از جمله گزینه‌ها هستند.
 
احمد مسجد جامعی در نشست خبری گفت: ما بنا داریم در دوره چهارم شوراها جایگاه شورای شهر را به جایگاه اصلی آن برگردانیم و از شورای شهرداری در بیاوریم چرا که هم اکنون شورای شهر، شورای شهرداری است.
 
مسجد جامعی ادامه داد: نباید فعالیت شوراها را به سمت سیاسی‌بازی‌ها ببریم چرا که حوزه عمل شوراها حوزه اجتماعی است و نباید نگاه سیاسی به شوراها وجود داشته باشد.
 
وی تأکید کرد: در دوره سوم تلاش کردیم چیزی از مردم مخفی نماند و در تمام این موارد از جمله آلودگی هوا، پارازیت و بحث شورای محلات موارد را تک به تک به اطلاع شهروندان تهرانی رساند و این در حالی است که در دوره بعدی نیز به همین شیوه و به همین شکل ادامه خواهیم داد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آقای قالیباف در این چند سال اخیر تلاش‌های زیادی کرده است و در تاریخ تهران کارهایی به لحاظ شکلی و ساختاری و کالبدی انجام داده است و اینک باید با توجه به تحولات اخیر در تهران به سمت جلو گام‌های مؤثرتری را برداریم.
 
مسجد جامعی در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که چرا نتایج آرای کاندیداهای شورای چهارم و منتخبین شهروندان تهرانی برای دوره بعد کمی دیر از سوی فرماندار اعلام شد گفت: در این خصوص بنده به آقای فرماندار صحبت کرده‌ام ضمن اینکه برخی از تخلفات و جابه‌جایی‌های رأی را نیز به وی اطلاع داده‌ام.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص شهردار آینده تهران گفت: گزینه‌هایی چون محسن هاشمی، قالیباف، نجفی، ابتکار و چند گزینه دیگر مدنظر است که با آغاز فعالیت رسمی شورای چهارم در این خصوص تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.
 
وی در ادامه در خصوص هزینه فاقد سند در دوران احمدی‌نژاد در شهرداری گفت: در این خصوص حسن بیادی پیگیری‌های بسیاری کرد و به نتایجی رسید که ما از چمران خواستیم این موضوع را در صحن علنی مطرح کند که علی‌رغم درخواست‌های مکرر وی از مطرح کردن موضوع در شورا امتناع کرد.

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment