Wednesday, January 16, 2013

حرف های ضد و نقیض در وزارت علوم

 مدیرکل فرهنگی وزارت علوم گفت: دانشگاه‏ها نمی‏توانند از اعطاء مجوز به تشکل‏های دانشجویی که مطابق آئین‏نامه شرایط لازم را دارند، امتناع کنند.
 

دارا با بیان اینکه اخذ مجوز راه‏اندازی تشکل‏های دانشجویی یک روال طبیعی است، افزود: این روال محدود به انتخابات نبوده و قرار نیست محدودیت خاصی در زمان انتخابات برای آن ایجاد شود.
 
به گزارش دانشجونیوز، مدیر کل وزارت علوم در حالی از اعطای مجوز به تشکل های دانشجویی سخن می گوید که دیروز حجازی مشاور و رئیس مرکز حراست وزارت علوم در نشست مشترک معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و نمایندگان وزیر علوم در هیئت‌های نظارت و تشکل‌های اسلامی گفته بود که دانشگاه‌ها باید از ارائه مجوز به تشکل‌های دانشجویی جدید و مشکوک در ایام منتهی به زمان انتخابات بدون تعامل با مجموعه حراست خودداری کنند.
 
مدیرکل فرهنگی وزارت علوم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تشکل‏های دانشجویی جدید می‏توانند در دانشگاه‏ها براساس آئین‏نامه‏ها و ضوابط فعالیت کنند، گفت: تشکل‏های دانشجویی که دارای صلاحیت دریافت مجوز هستند در صورتی که از سوی دانشگاه به آنها مجوز اعطاء نشود می‏توانند به هیئت‏ نظارت مرکزی بر تشکل‏های دانشجویی مراجعه کنند و این هیئت به شکایت آنها رسیدگی می‏کند.
 
وی گفت: دانشگاه‏ها نمی‏توانند از اعطاء مجوز به تشکل‏های دانشجویی که مطابق آئین‏نامه شرایط لازم را دارند امتناع کنند.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment