Wednesday, January 16, 2013

بی خبری از وضعیت پدر حسین رونقی ملکی فعال دانشجویی

 صح امروز  سید احمد رونقی ملکی پدر حسین رونقی ملکی فعال دانشجویی به دادستانی تبریز  مراجعه کرده است.
 

به گزارش دانشجونیوز و به نقل از صفحه فیسبوک حسین رونقی، از زمان مراجعه ی احمد رونقی به دادستانی تبریز تا کنون خبری از وضعیت وی اعلام نشده است. 
 
به گفته ی حسین رونقی: از پدر خبری نیست و هنوز از جایش خبری نداریم. صبح ساعت 8 به دفتر معاونت امنیت دادستانی تبریز ( هاشم زاده ) رفت و از آن به بعد هیچ خبری از وی نداریم، هر چقدر هم تماس می گیریم می گویند فردا بیایید پیگیری کنید ... نمی دانیم کجاست، بازداشت شده یا چه اتفاقی برایش افتاده است . 
 
در پی ابلاغ حکم ۲۱ امدادگر کمپ سرند، سیداحمد رونقی ملکی پدر حسین رونقی ملکی، وبلاگ نویس و فعال دانشجویی، به دادستانی تبریز احضار شده بود.
 
بر اساس احضاریه سید احمد رونقی ملکی تا تاریخ ۲۸ دی فرصت دارد خود را به شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب تبریز معرفی کند که در غیر این صورت بر اساس حکم معاونت دادستانی تبریز، هاشم زاده، وی بازداشت خواهد شد.
 
سیداحمد رونقی ملکی پیش از این از طرف اداره اطلاعات تبریز بدلیل انجام مصاحبه بخاطر وضعیت فرزندش بارها تهدید به بازداشت شده بود و در نهایت اوایل شهریور ماه سال جاری همراه با پسرانش و ۳۰ امدادگر دیگر بازداشت و روانه پلیس اطلاعات و امنیت تبریز شده بود.
 
وی از بیماری قلبی شدید رنج برده و بعد از جریان بازداشت در کمپ سرند وضعیت بیماریش وخیم تر شده است.
   
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment