Sunday, January 27, 2013

کارگران قند اهواز برای دومین روز متوالی تجمع كردند/ این بار به همراه خانواده‌ها

صبح امروز (یکشنبه هشتم بهمن ماه) تعداد ۵۰ نفر از کارگران قند و تصفیه شکر اهواز برای دومین روز متوالی، این بار به همراه خانواد‌های‌شان در مقابل استانداری اهواز تجمع کردند.
 
هوشنگ طاهری، عضو شورای اسلامی کار کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز با اعلام این خبر، به ایلنا گفت: امروز دومین روز تجمع کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر در هفته اخیر برای احقاق حقوق معوقه است، که متاسفانه تا کنون هیچ عکس العمل قانع کننده‌ای از سوی مسئولان استانی در این زمینه مشاهده نشده است.
 
او میزان معوقات حقوقی کارگران کارخانه قند را ۲۵ ماه اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه در سال اخیر بارها در مقابل استانداری و درب کارخانه تجمع کرده‌ایم اما به دلایلی که کارگران از آن بی‌اطلاعند، به مشکلات بیش از ۸۰ کارگر این کارخانه رسیدگی نمی‌شود.
 
مشکلات کارگری در استان پی گیری نمی‌شود
 
دبیر اجرایی خانه کارگر اهواز با اظهار تاسف از عدم پی گیری مسئولان استانی در خصوص مشکلات کارگران تصریح کرد: با وجود اینکه مشکلات کارگری استان هر روز در حال افزایش است اما هیچ عکس العملی از جانب مسئولان استانی مشاهده نمی‌شود.
 
آقایار حسینی با بیان اینکه اکثر واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان دچار مشکل شده‌اند، اظهار داشت: افزایش دفعات اعتراضات کارگری در استان، با بی‌توجه‌ای مسئولان استانی به تهران کشیده شده و ما امروزه شاهد هستیم تعداد زیادی از کارگران فصلی نی بر در صنایع کشت و صنعت شوشتر و هفت تپه شوش دانیال با سفر به پایتخت خواستار پی گیری مطالبات خود از شخص رئیس دولت هستند.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment