Sunday, January 20, 2013

ممنوعیت استفاده از یک فضای آموزشی برای دانش آموزان دختر و پسر

 به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش استفاده از یک مکان برای راه‌اندازی مراکز غیردولتی با دو جنسیت مختلف ممنوع شده است. 
 
به گزارش فارس، فرشته حشمتیان، رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده به مصوبه شصت و هفتمین جلسه شورای نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی اشاره کرده و اظهار داشته: استفاده از یک مکان برای راه‌اندازی مراکز غیردولتی با دو جنسیت مختلف حتی در روزهای متفاوت ممنوع است.
 
وی با بیان اینکه این مصوبه طی بخشنامه‌ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است، ادامه داد: یک فضای آموزشی نباید برای دو جنسیت حتی در روزهای جداگانه استفاده شود.
 

همچینین به نقل ازسایت کلمه، کارنامه ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش دولت محمود احمدی نژاد که با پرونده های مختلفی هم چون راهیان نور، غیراستاندارد بودن محیط های آموزشی و آتش سوزی مدارس، در ایامی زمزمه استیضاح حاجی بابایی را هم بر سر زبانها انداخت، این روزها با مواردی هم چون تفکیک جنسیتی مکانی برای دانش آموزان دختر و پسر کامل می شود.
 
این در حالی است که تا پیش از این در بسیاری از شهرهای کوچک و روستاها به خاطر کمبود فضای آموزشی، کلاس های دختران و پسران یا به طور همزمان و یا حداقل با استفاده از فضای مشترک در ساعات مختلف صورت می گرفت.
 

 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment