Monday, July 23, 2012

جعفر شجونی: باید با افراد بی حجاب شدیدترین برخورد را کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشند

جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفتگو با یکی از خبرگزاری های داخلی گفته است که دانشگاه یکی از اصلی ترین دلایل ازدواج نکردن جوانان است.
 
به گزارش دانشجونیوز، جعفر شجونی از روحانیون تندرو در مصاحبه با سایت خبری عصر ایران همچنین خواستار برخورد شدید با "افراد بدحجاب" شد و افزود  که افراد بی حجاب نباید احساس آرامش کنند: یعنی چه که خانمی با آرایش غلیظ صدمه‌های زیادی به جنس‌های مخالف خود بزنند که برای کارهای عمومی خود به خیابان‌ها می‌آیند؟ اسلام تاکید دارد که قبل از هر رفتاری باید سعی کرد تا با نصیحت و سفارش اشتباه کنندگان را متوجه اشتباه خود کرد. اما اگر این راه نتیجه نداد، باید شدید‌ترین رفتار‌ها را نشان داد تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
 
وی در ادامه افزود: باید با بی حجابی مبارزه کرد ، پیرمرد 90 ساله که به خیابان می رود و این ها را می بیند یک جوری می شود ، چه برسد به جوانان. وقتی آمار مجرد‌ها تا به این حد زیاد شده است، باید وسواس بیشتری نسبت به مساله حجاب نشان داد. البته مجرد‌ها باید این را در نظر بگیرند که با تجرد نمی‌توانند گناه خود را توجیه کنند.
 
وی همچنین از تحصیل جوانان در دانشگاه ها به عنوان علت اصلی بالارفتن سن ازدواج یاد کرد: در سال‌های دور پسر و دختر در سنین مناسبی تشکیل زندگی می‌دادند و بر همین اساس خیلی از مشکلات فعلی دیده نمی‌شد. اما امروز همه دنبال این هستند تا دانشگاه بروند و مدرک تحصیلی خود را روز به روز ارتقاء دهند. همین موجب شده تا سن ازدواج متاسفانه به شکل واضحی به بالا‌ترین حد ممکن خود برسد.
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment