Saturday, July 28, 2012

مراسم اولین سالگرد شهادت فاطمه باقری نژادیان فرد برگزار شد

اولین مراسم سالگرد قتل مظلومانه شهید فاطمه باقری نژادیان، از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، عصر روز پنجشنبه ۵ مرداد ١٣٩١ برگزار گردید.
 
به گزارش دانشجونیوز، این مراسم با حضور خانواده، اقوام، دوستان و همچنین شخصیت های سیاسی و دانشگاهی در امامزاده پنج تن لویزان برگزار گردید. 
 
در این مراسم که از ساعت ٧ الی ٨:٣٠  برگزار گردید، علاوه بر جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، محسن آرمین، حجت الاسلام موسوی لاری، حسین علایی، محمد جواد حق شناس، حجت الاسلام قوامی، نجف قلی حبیبی، همسر محمدعلی رجایی و جمعی از مادران پارک لاله نیز حضور داشتند.
 
فاطمه باقری نژادیان دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت و فرزند محمد باقری نژادیان نماینده ی مردم کازرون در مجلس ششم بود که از نزدیکان مهدی کروبی می باشد. 

شواهد نشان می دهد فاطمه سال گذشته به قصد حضور بر سر مزار مهندس عزت الله سحابی و دختر شهیدش هاله سحابی از منزل پدری خارج شده و پس از ربوده شدن به قتل رسیده و جنازه اش یک روز بعد در بیابان های اطراف تهران پیدا شده است.
 
تاکنون خانواده ی وی، خصوصا پدرش، بارها بر نقش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این قتل تأکید نموده اند به طوری که آقای باقری نژادیان در آخرین دیدار با دانشجویان دانشگاه علم و صنعت اظهار کرده بود "ذره ای شک ندارم که نیروهای امنیتی دخترم را به قتل رسانده اند".
 





 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment