Thursday, July 26, 2012

قطع آب خوابگاه متاهلان دانشگاه شریف توسط اهالی منطقه

با گذشت دو هفته از قطعی آب در خوابگاه متاهلان دانشگاه صنعتی شریف، مشکل این خوابگاه هنوز حل نشده است.
 
 به گزارش ایسنا، آب خوابگاه متاهلان دانشگاه صنعتی شریف كه در اتوبان تهران – كرج واقع شده است، از طریق چاه آب حفر شده در این شهرك و پمپ شدن آن به منابع‌ آب بالای ساختمان‌ها تامین می‌شده است؛ اما حدود چند هفته‌ای است كه با كم شدن آب این چاه اهالی این شهرك با مشكل كمبود آب مواجه شده‌اند و شورای داخلی شهرك كه به گفته یكی از دانشجویان تعدادی از اساتید و كاركنان دانشگاه نیز عضو آن هستند، تصمیم بر قطع كامل آب خوابگاه متاهلان گرفته است.
 
یكی از دانشجویان ساكن این خوابگاه در تماس با خبرگزاری ایسنا با بیان اینكه معاونت دانشجویی دانشگاه شریف این ساختمان خوابگاه را از تعاونی مسكن خریداری كرده و همیشه نیز حق آب را پرداخت كرده است، گفت: با توجه به اینكه ساختمان خوابگاه در كوهپایه قرار گرفته و باید آب پمپ شود، شورای داخلی شهرك نظرش بر این است كه آب زیادی به این خوابگاه پمپ می‌شود.
 
وی نصب كنتور آب برای خوابگاه در پی خواست شهرك را از اقدامات دانشگاه بیان كرد و افزود: اما با این وجود بازهم شهرك اقدام به وصل آب خوابگاه نكرد.
 
در همین خصوص رئیس امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف با تایید این خبر از اقدامات دانشگاه برای رفع این مشكل خبر داد و گفت: شورای داخلی شهرك با بهانه بالا بودن سرانه مصرف خوابگاه دانشجویان اقدام به قطع آب این ساختمان كرده؛ این قضیه در شورای داخلی شهرك تصمیم گیری شده و از لحاظ قانونی مشكل دارد؛ چرا كه قانون را هم وضع و هم اجرا كرده‌اند كه این قضیه توجیه قانونی ندارد.
 
رئیس امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف درباره اینكه این افراد قصد باج گرفتن از دانشگاه را دارند، گفت: دانشگاه به هیچكس باج نخواهد داد و قطعا حق دانشجویان را می‌گیرد. ما نیز در این سال‌ها همواره هزینه استخراج و نگهداری آب را پرداخت كرده‌ایم و به اندازه دیگران از حق آب چاه برخورداریم.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment