Wednesday, May 29, 2013

محمد رضا عارف: دانشجو به دلیل پرسشگری ستاره‌دار، و استاد بازخرید شده است

محمد رضا عارف  نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: دانشجو به دلیل پرسشگری ستاره‌دار، و استاد بازخرید شده است.
 

به گزارش دانشجونیوز، محمد رضا عارف با اشاره به فضای حاکم بر دانشگاه های کشور گفت: به عنوان یک ناظر و منصف اعلام می‌کنم که فضای دانشگاه‌ها امنیتی شده است و این فضا با روح حاکم بر قانون و انقلاب منافات دارد.
 
معاون اول دولت آقای خاتمی از ایجاد فضای یک دست توسط جناح اصولگرا انتقاد کرد و گفت: به دنبال همین موضوع تشکل‌های صنفی و دانشجویی و انجمن‌های اسلامی نیز منحل شده‌اند.
 
وی همچنین تاکید کرد که دانشجویان ما "مطالبات" جدی دارند و باید به آن ها رسیدگی شود.
 
وی تعریف خود از "منزلت" را " جلوگیری از توهین" به شهروندان عنوان کرد و گفت:  اخلاق وضعیت نامناسبی پیدا کرده است. من جلوی توهین به مسئولان به رییس‌جمهور و دیگر مسئولان ارشد را خواهم گرفت. من جلوی توهین به آقای هاشمی، آقای موسوی، آقای خاتمی و آقای احمدی‌نژاد را خواهم گرفت و البته اگر به من توهینی شود، هیچ نخواهم گفت اما مقابل توهین به دیگران می‌ایستم.
 
محمد رضا عارف اعلام کرد که بالاترین نرخ بیکاری بین فارغ‌ التحصیلان دانشگاه‌ها است و در ادامه افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر صنعت به حالت تعطیل درآمده است. در سال 90 اشتغال ما منفی بوده است.
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment