Monday, May 13, 2013

حمله طرفدار آیت الله مصباح به دانشجوی منتقد، در حضور لنکرانی

روز یکشنبه در همایش  تبلیغاتی کامران باقری لنکرانی در دانشگاه قم، به هنگام طرح سؤال یک دانشجو نسبت به مواضع آیت الله مصباح یزدی، برخی طرفداران لنکرانی با ایجاد سرو صدا، تشنج و شعار، مانع طرح سؤال وی شدند.
 
به گزارش شبکه ایران، این دانشجوی منتقد به محض اشاره به مینی بوس هایی که طرفداران لنکرانی را از خارج دانشگاه برای شرکت در مراسم آورده بودند، با تشنج طرفداران وی مواجه شد.
 
اما نکته جالب، همراهی برخی اعضای بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه قم بعنوان برگزارکنندگان جلسه با این تشنج بود!
 
یکی از این افراد با دعوت دیگران به هو کردن سؤال کننده و شعار دادن، حتی اجازه مطرح شدن سؤال را به او ندادند. در این بین، باقری لنکرانی نیز با تشنج آفرینان همراه شد و در اثنای کلام دانشجوی منتقد، به طرح سؤال نسبت به ایت الله مصباح، انتقاد کرد.
 
پس از این، یکی از طرفداران آیت الله مصباح با حالتی  خشمگین به سمت دانشجوی منتقد حرکت کرد که با ممانعت یکی از دانشجویان  مواجه شد و همین مسأله سبب ایجاد درگیری لفظی بین برگزارکنندگان جلسه و دانشجویان منتقد شد.
 
لنکرانی نیز پس از آرام شدن فضا، بدون انتقاد از حرکت بی ادبانه برگزارکنندگان و دانشجوی مهاجم، صرفاً به نقد سوال کننده پرداخت.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment