Friday, May 31, 2013

انتقاد ستاد انتخاباتی حسن روحانی از جعل خبر، تحريف و سانسور در صدا و سيما

ستاد انتخاباتی حسن روحانی نسبت به عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعتراض کرد.
 
به گزارش دانشجونیوز، ستاد انتخاباتی حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری نسبت به آنچه «جعل خبر، تحريف و سانسور و سو‌گيری غير منصفانه در بخش های خبری مختلف راديو - تلويزيون» خواند، انتقاد کرد.
 
در همین زمینه مسئولان ستاد انتخاباتی آقای روحانی با صدور بیانیه اعتراض خود را نشان دادند.
 
متن کامل این بیانیه در ادامه است: 
 
«در حالی که صدا وسيمای جمهوری اسلامی ايران طبق فرمايش مقام معظم رهبری بايد مروج فرهنگ و اخلاق اسلامی و پيرو خط انصاف و بی طرفی در جامعه باشد، متأسفانه در برهه حساس کنونی در آستانه انتخابات رياست جمهوری شاهد بد اخلاقی گسترده در رسانه‌های وابسته به اين سازمان هستيم.
 
پس از اينکه دکتر روحانی با صراحت لهجه و شهامت مثال زدنی در برنامه گفت‌وگوی ويژه خبری شبکه دوم سيما انتقادات فرو خورده شده ۸ سال اخير از سياست‌های رسانه ملی را مطرح کرد و باعث ايجاد موج شور و شعف در دل دوستداران حق و حقيقت در سطح جامعه شد، متأسفانه شاهد سوگيری غير منصفانه در سايت‌های خبری و بخش های خبری مختلف راديو و تلويزيون بوده‌ايم؛ از جعل خبر کذب تا تحريف و سانسور صحبت‌های دکتر روحانی، همه را طی چند روز اخير مشاهده کرده‌ايم.
 
شائبه خارج شدن رسانه ملی که متعلق به همه مردم ايران است، از دايره انصاف به‌صورت جدی و خطرناک عرصه اطلاع رسانی در ايران اسلامی را تهديد می‌کند.
 
ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی ضمن اعتراض به اين رويه جانبدارانه، اميدوار است از اين پس شاهد توقف اين روال باشيم و البته پيگيری حقوقی اقدامات صداو سيما از سوی کميته حقوقی ستاد در حال انجام است».
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment