Saturday, May 25, 2013

دانشجوی زنجانی با چاقوی استاد مجروح شد

یک استاد دانشگاه زنجان با چاقو دانشجوی خود را زخمی کرد.
 

به گزارش دانشجونیوز، یکی از دانشجویان دانشگاه زنجان با شکایت از استادش به اتهام "ضرب و جرح عمدی با چاقو"، خواستار برخورد وزارت علوم و مسئولان قضایی با این عضو هیئت علمی دانشگاه شد.
 
این دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان در گفتگو با سایت ایسنا اظهار کرد: حوالی ساعت 11 روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه برای بررسی مشکلات درسی و تحصیلی به مدیر گروه برق دانشگاه به هویت «سیروس – ط» مراجعه کردم اما پس از مدتی میان من و استادم درگیری لفظی و فیزیکی ایجاد شد.
 
وی مدعی شد: پس از مدتی و در حالی که منتظرآمدن نیروهای حراست دانشگاه بودم، ناگهان از ناحیه پا مورد اصابت ضربه چاقوی استادم قرار گرفتم.
 
این دانشجو در عین حال با ادعای عدم‌همکاری برخی مسئولان دانشگاه برای انتقالش به بیمارستان و حتی فشار بر وی برای نوشتن نامه عذرخواهی، افزود: سرانجام از سوی یکی از دوستانم با آژانس به بیمارستان منتقل شدم.
 
این در حالیست که رییس دانشگاه زنجان با تایید این خبر تصریح کرد: مشخص نیست که استاد با ضربه چاقو پای دانشجو را زخمی کرده است یا پیچ‌گوشتی.
 
دکتر افشارچی، رییس دانشگاه زنجان در خصوص برخورد این استاد دانشگاه با دانشجوی خود ابراز تاسف کرد و خاطر نشان کرد: این استاد از سمت مدیر گروه پایین خواهد آمد.
  
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment