Thursday, March 22, 2012

مصدوم شدن بیش از ۵ هزار مسافر در تصادفات بین جاده ای در نوروز

رئیس سازمان امداد و نجات ایران از مصدوم شدن پنج هزار و ۳۶۸ مسافر در حوادث مختلف طی هفت روز گذشته خبر داد و گفت: ۹۰ هزار و ۵۰۰ نفر در طول این مدت از سوی امداد و نجات هلال احمر اسکان اضطراری داده شده اند.

عکس تزئینی است

به گزارش دانشجونیوزبه نقل از رسانه های دولتی، محمود مظفر، رئیس سازمان امداد و نجات ایران از مصدوم شدن پنج هزار و ۳۶۸ مسافر در حوادث مختلف طی هفت روز گذشته خبر داد.

آقای مظفر این موضوع را در گفتگو با خبرگزاری مهر مطرح کرده است. او گفته است که در روزهای گذشته ۹۰ هزار و ۵۰۰ نفر از سوی امداد و نجات هلال احمر اسکان اضطراری داده شده اند.

به گفته مظفر در طول هفت روز گذشته، یکهزار و ۳۱ عملیات توسط ماموران امداد و نجات انجام شده که طی آن بیش از ۱۰۸ هزار نفر از مجموع حادثه دیدگان نجات یافته اند.

رئیس سازمان امداد و نجات همچنین افزود که در این مدت ۷۰۴ نفر از مصدومان بد حال به بیمارستان منتقل شده اند و ۹۰ هزار و ۵۰۰ مسافر نیز در چادرهای امداد و نجات اسکان داده شده اند.

همه‌ساله در ایام نوروز در ایران تعداد زیادی از ایرانیان به شهرهای مختلف کشور مسافرت می‌کنند و آمارهای تصادفات در این روزها بیش از پیش گزارش می‌شود.

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment