Wednesday, November 28, 2012

تفتیش خانه احمدرضا احمدپور همزمان با بازگشت وی به زندان

  روز گذشته چند تن از نیروهای امنیتی با مراجعه به منزل احمد رضا احمد پور منزل وی را تفتیش کردند.
 
به گزارش سحام نیوز؛ سه شنبه هفتم آذر ۹۱، در حالی‌که سید احمدرضا احمدپور، پس از مرخصی یک‌هفته‌ای خود، عازم زندان ساحلی قم بود، ماموران دادسرای ویژه روحانیت قم به منزل وی مراجعه کرده و ضمن بازرسی منزل وی، بخشی از دست‌نوشته‌های قدیم و جدید وی به همراه اوراقی دیگر و بخشی از مدارک قضایی و پزشکی این زندانی سیاسی را با خود بردند. خبر موثق حاکی است که برخورد ماموران محترمانه بوده. گفتنی است سید احمدرضا احمدپور، روحانی ظهر روز سه‌شنبه ۷ آذر ۹۱ به زندان بازگشت.
 
احمدرضا احمدپور در حالی به بند امنیتی زندان ساحلی قم بازگشت که از درد شدید کمر رنج می‌برد. لازم به ذکر است پزشک متحصص برای وی دو هفته استراحت مطلق تجویز کرده‌اند که با مخالفت دادگاه ویژه روحانیت مواجه شده است.
 
سید احمد رضا احمدپور عضو زندانی جبهه مشارکت و روحانی وبلاگ نویسِ محبوس در بند ویژه روحانیت قم، و از فعالین ستاد مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ بوده است.
 
وی که در سال ۸۸ نیز به یک سال حبس محکوم شده بود، بعد از اتمام محکومیت خود به دلیل نوشتن نامه به سازمان ملل و اعتراض به شیوه دادگاه ویژه روحانیت مجددا به سه سال حبس در زندان اهواز و ۱۰ سال تبعید به ایذه محکوم شد.

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment