Thursday, November 1, 2012

وخامت وضع جسمی احمد کریمی در زندان و صدور قرار وثیقه یک میلیارد تومانی برای مرخصی درمانی

 احمد کریمی، زندانی سیاسی، که به پانزده سال و سه ماه حبس در تبعید زندان گنبد کاووس محکوم شده به بیماری حاد معده مبتلا شده است و مسئولین برای اعزام وی به مرخصی درمانی وثیقه ۱ میلیارد تومانی صادر کرده‌اند.
 
به گزارش هرانا، احمد کریمی زندانی سیاسی تبعید شده به زندان گنبد کاوس که خود و خانواده‌اش بار‌ها تقاضای انتقال به یکی از زندانهای استان تهران را از مسئولین زندان کرده و با جواب منفی ایشان روبرو شده‌اند، به بیماری حاد معده مبتلا شده است.
 
زندان گنبد کاوس که فاقد بهداری مجهز می‌باشد تنها درمانی که برای وی تجویز نموده قرصهای مسکن و راینتدین می‌باشد و در جواب تقاضای مرخصی استعلاجی احمد کریمی، برایش ابتدا قرار وثیقه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی و سپس قرار یک میلیارد تومانی صادر نموده‌اند که تامین چنین وثیقه‌ای از توان خانواده وی خارج است.
 
احمد کریمی فعال سیاسی که به پانزده سال و سه ماه حبس در تبعید زندان گنبد کاووس محکوم شده است هم اکنون در بد‌ترین بند این زندان بسر می‌برد و خانواده وی بدلیل دوری راه نمی‌توانند هرهفته به ملاقات وی بروند.
 
گفتنی است، احمد کریمی، هادی قائمی و جمال امین‌زاده تنها زندانیان سیاسی هستند که در زندان گنبد کاووس بصورت غیر قانونی و بدون رعایت اصل تفکیک جرایم نگهداری می‌شوند.

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment