Monday, April 29, 2013

اجازه تردد مانکن نماها را در شهر نمی‌دهیم

جانشین رئیس پلیس کشور گفت: اجازه نمی دهیم عده ای به صورت مانکن در خیابانها تردد کرده و خودشان را به نمایش بگذارند.
 
به گزارش دانشجونیوز، سردار احمدرضا رادان با اعلام اجرای طرح امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی در تهران و ۱۷ کلانشهر کشور، اظهار کرد: این طرح دو روز زودتر از سایر استانها در تهران آغاز شده و از پس فردا این طرح در کلانشهرهای اصفهان، شیراز، کرمان، همدان، شرق و غرب تهران، البرز و استانهای خراسان، مازندران، گیلان و گلستان به اجرا در می آید.
 
وی ادعا می کند که بر طبق نظرسنجی صورت گرفته توزیع و خرید و فروش مواد مخدر با 60/5 درصد اولویت اول پاسخ دهندگان، تصادفات با 57/9 ، بدپوششی با 54/6، آلودگی صوتی 54/3 و مزاحمین نوامیس و سرقت با بیش از 30 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.
 
وی در ادامه افزود: عده ای در شهرها در خودروها و خیابان ها به صورت مانکن تردد می کنند، این افراد بدانند که پلیس با حکم قانون و بنا به خواست مردم با کسانی که هنجارشکنی کرده و اقدام به خودنمایی در شهر می کنند برخورد کرده و خودروی افراد بدحجاب توقیف و پس از طی مراحل قانونی آزاد می شود. 
 
به گفته ی وی پلیس امنیت اخلاقی برای بالا بردن هزینه ی این "جرم" تلاش خواهد کرد. 
 
وی در ادامه با اشاره به طرح موسوم به "جمع آوری اراذل و اوباش"  افزود: برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ما قرار دارد و پیام پلیس به این افراد این است مطمئن باشند که جای امنی را پیدا نمی کنند که بتوانند فرار کنند. باقیمانده اراذل و اوباش پس از هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی به زودی در طرح ویژه ای با توجه به اینکه شناسایی شده اند دستگیر خواهند شد.
 
به گفته کارشناسان اجرای این طرح و پوشش گسترده تصویری آن در رسانه های حکومت ایران، تلاشی است برای ایجاد حس رعب و وحشت در جامعه. در یک سال آخر دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد و پیش از انتخابات سال 88 نیز این طرح برای چندین مرتبه به صورت گسترده اجرا و تبلیغ شد.
 
نمی گذاریم عده ای خود و سگشان را در خیابان به نمایش بگذارند
 
سردار احمدرضا رادان با اشاره به ممنوع بودن حمل حیوانات در داخل خودرویی که انسان در آن حضور دارد، گفت: اجازه نمی دهیم عده ای در خیابان ها با سگ گردانی و حمل حیوان در خودرو، خودشان و سگشان را به نمایش عمومی بگذارند.
 
وی در ادامه اظهار کرد:  افرادی که با خودرو در خیابان ها دور دور کنند و خودرویی هایی که آلودگی صوتی ایجاد کنند، توقیف و برای برخورد قضایی تحویل مقامات قضایی می شوند.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment