Monday, April 29, 2013

عبدالحسین روح‌الامینی: مرغ پخته هم به حرف های مرتضوی می خندد

عبدالحسین روح‌ الامینی پدر یکی از کشته شدگان کهریزک در واکنش به بحث های مطرح شده توسط آقای مرتضوی گفت: من بیانات ایشان را خواندم، ولی مرغ پخته هم به این بحث‌ها می‌خندد.
 
به گزارش دانشجونیوز، چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات قضات پرونده‌ بازداشتگاه کهریزک صبح امروز برگزار شد.
 
آقای مرتضوی پیش از این در دفاعیات خود پدر محسن روح الامینی را مقصر عنوان کرد و گفت: اگر روح‌الامینی وظیفه‌ی پدری‌اش را به جا می‌آورد این اتفاق نمی‌افتاد.
 
عبدالحسین روح‌الامینی پدر محسن روح الامینی یکی از کشته شدگان کهریزک به صحبت‌های مرتضوی دادستان سابق تهران انتقاد شدید کرد و گفت: من مسوولیت پدری‌ام را همان موقع انجام داده‌ام. از کسانی که دست‌اندرکار بودند، از فرمانده سابق سپاه، از قائم مقام سابق ناجا و از دوستانی که در قرارگاه ثارالله داشتم موضوع را پیگیری کردم. خودم و بچه‌هایم به دادگاه انقلاب و زندان اوین مراجعه حضوری داشتیم. پسر ارشدم به کهریزک مراجعه کرد اما کسی پاسخگوی کسی نبود. همچنان که تا امروز هم آقایان در دادگاه پاسخگوی واقعی اتهاماتشان نیستند.
 
عبدالحسین روح‌الامینی در ادامه افزود: از پسر ما که گذشت ان‌شاء‌الله برای فرزندان مردمی که آشنا و پارتی در این کشور ندارند این رویه‌ها تکرار نشود، تا آقایانی که مسوولیتی به عهده می‌گیرند پاسخگو باشند.
 
در پایان رییس دادگاه خواستار منتشر نشدن جزییات چهارمین جلسه دادگاه کهریزک شد. پنجمین جلسه دادگاه کهریزک، 11 اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment