Thursday, April 11, 2013

بلاگر حامی علی خامنه‌ای راهی زندان اوین شد

مجتبی دانشطلب یکی از فعالان سایبری حزب‌الله که به اتهام «تبلیغ علیه نظام» و «توهین» به آقای علی خامنه‌ای به شش ماه حبس و ۱۰۰ هزار تومان جریمه محکوم شده بود٬ راهی زندان اوین شد.
 
به گزارش ملی-مذهبی، آقای دانشطلب در پستی که یک روز پیش از آغاز دوران محکومیتش در وبلاگ خود منتشر شده٬ از دوستانش طلب «حلالیت» کرده و نوشته«ضدانقلاب» نشده‌ و قصد «سوئی» نداشته‌ است.
 
اجرای حکم شش ماه حبس مجتبی دانشطلب با اعتراض و انتقاد گروهی از فعالان سایبری حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
 
میثم رمضانعلی یکی از فعالان سایبری حزب‌الله در واکنش به اجرای این حکم نوشته که «حرفی نمانده جز ظلم ظلم است چه در جمهوری اسلامی چه در هر جای عالم.»
 
مجتبی دانشطلب ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۹۰ با انتشار یادداشتی سخنان «عجیب» علی خامنه‌ای مبنی بر احتمال تغییر نظام ریاستی به پارلمانی را ناشی از «هراسی افراطی» دانسته بود.
 
وی نوشته بود: «سخنان اخیر رهبری بیم بزرگی را در میان مردم ایجاد می‌کند، بیم از برنامه‌ای پشت پرده که آن چنان سریع اتفاق می‌افتد که مردم را کاملا منفعل و بی‌اراده خواهد کرد.»
 
پس از انتشار این مطلب بود که دانشطلب برای مدتی بازداشت و پس از آزادی به طور رسمی از آقای علی خامنه‌ای به خاطر انتشار چنین مطلبی عذرخواهی کرد.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment