Saturday, April 13, 2013

احمدی‌نژاد: سنگ‌اندازان را سر جای خود نشاندن کاری ندارد‬

محمود احمدی نژاد با ادعای اینکه برخی از مشکلات پیش آمده با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته، گقت: کسان ‌که می‌خواهند سنگ‌اندازی کنند، به خدا عددی نیستند، اما آدم به خاطر مصالح کشور مراعات می‌کند و الا این‌ها را سر جای خود نشاندن کاری ندارد.
 
به گزارش ایسنا، احمدی نژاد فشارهای داخلی و خارجی را  "سناریو هماهنگ شده" عنوان کرد و در ادامه افزود: اگر مصاحبه‌ها و تیترهای یک سال و نیم گذشته را کنار هم بگذارید، می‌بینید که یک سناریو هماهنگ اجرا شده است و فشارهای خارجی و داخلی برای به هم ریختن بازار ارز به وجود آمد که همه از این قضیه خوشحال بودند.
 
وی با اشاره به تحولات بازار ارز گفت: همان کسانی که فشار می‌آوردند تا قیمت ارز بالا بماند مدعیان اصلی بودند که فحش می‌دادند . بنابراین این یک جنگ روانی سنگین بدتر از محدودیت‌های اقتصادی بود که طراحی شد.نمونه هم داشت و آن این که یک کسی در رسانه‌ی رسمی کشور ادعایی کند و با او برخورد نشود و حتی وقتی ما از او شکایت می‌کنیم باز هم با او برخوردی انجام نمی‌شود.
 
وی با حمایت از عملکرد بانک مرکزی مدعی شد: ماجرایی که علیه بانک مرکزی در داخل درست شد کمتر از فشار خارجی نبود. بانک مرکزی تخلف و گناهی نکرده بود. قوانینی را که به دستش داده بودند، اجرا می‌کرد، اما به سر بانک مرکزی ریختند و احضار و برو و بیا راه‌ انداختند و اگر رئیس کل بانک مرکزی حرفی می‌زد، تمسخر و فشار به وجود می‌آ‌مد و این در این شرایط یک جنگ تمام عیار بود.
 
محمود احمدی نژاد با بیان این‌که یکی از نشانه‌هایی که "سناریو هماهمگ شده" به اهداف خود نرسید سفرهای نوروزی بود، اظهار کرد: حجم بالایی از سفرهای نوروزی در نوروز امسال انجام شد و هر جا هم که مردم می‌رفتند مواد غذایی و بهداشت و آب وجود داشت و این موضوع به معنای این است که دشمنان ملت در طراحی‌هایشان و درخیز اولیه خود شکست خوردند.
 
احمدی نژاد در ادامه با بیان این‌که هر جا کاری دست خود دولت بود دولت در آن موفق شده است، گفت: مثلا در موضوع هسته‌یی جایی که دولت نقش داشت در این بحث موفق بوده‌ایم، البته با حمایت‌های آقای خامنه ای، اما هر جا 4 تا صاحب‌کار پیدا شد کار مشکل داشت.
 
وی با حمایت از طرح ادغام وزارت خانه ها اظهار کرد: هم اکنون هم می‌بینیم که با ادغام وزارت‌خانه‌ها اینها دارند کارشان را می‌کنند، اما برخی سیستم را نمی‌شناسند و درباره‌ آن چیزی نمی‌دانند و یک تصویر مبهم و عجیب از ساختار اداری در ذهنشان وجود دارد در حالی که اینقدر سخت نیست. و کسانی هستند که کارها را درست می‌کنند.
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment