Saturday, April 21, 2012

برگزاری تجمع در شهر بوکان در اعتراض به عدم امنیت شهروندان

در پی پیدا شدن جسد یک دختر جوان به نام سمیه در اطراف بوکان، ساعت ۶ بعد از ظهر امروز جمعه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ جمع کثیری از شهروندان بوکانی طی یک تجمع اعتراضی خواهان مجازات عامل یا عاملان این جنایت شدند. در این تجمع که با حضور گسترده نیروهای انتظامی همراه بود فرماندار بوکان خواست که سخنرانی کند اما با اعتراض حاضران روبرو شد.

به گزارش دانشجونیوز به نقل از منابع خبری کرد، شهروندان بوکانی در اعتراض به عدم امنیت شهروندان در این شهر و افزایش آمار ربایش کودکان و تعرض به آنها، تظاهراتی آرام را برگزار کردند.

عصر جمعه "1 اردیبهشت1391" شهروندان بوکانی در اعتراض به عدم وجود امنیت اجتماعی و ربودن کودکان، در تجمعی چند هزار نفری به این رویه که در ماه های اخیر در این شهر رو به فزونی گذاشته است، ابتدا در پارک ساحلی و در ادامه با راهپیمایی آرام به سوی فرمانداری اعتراض خود را نشان دادند.

گفته می شود این تجمع با پیشنهاد گروهی از زنان فعال در حوزه های اجتماعی و حضور گسترده آحاد مردم بوکان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی از مسئولین دولتی درخواست نمودند که متهمان و قاتلین "سمیه فیض الهی" را محاکمه و به سزای اعمالشان برسانند و امنیت و آسایش را به شهر بازگردانند.

از سوی دیگر فرماندار و مسئولین امنیتی تلاش کرده اند تا آرامش را حفظ کنند و همچنین نیروهای اطلاعاتی با چندین دوربین تصویر برداری از این راهپیمایی فیلم گرفته اند.

شایان ذکر است علی رغم حضور سنگین نیروهای انتظامی و ضد شورش، هیچ برخورد میان شهروندان معترض و نیروهای امنیتی بوجود نیامده است.

 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment