Monday, April 16, 2012

فاطمه کروبی: موسوی و کروبی بر عهد خود با مردم ایستاده اند

فاطمه کروبی در دیدار با جمعی از جوانان اصلاح طلب، تصریح کرد: آقایان کروبی و موسوی در محدود ملاقاتهایی که با خانواده دارند به شدت بر این نکته تاکید دارند که بر عهدی که با مردم بسته اند ایستاده اند و هیچ ابایی هم از پرداخت بالاترین هزینه ها در این راه ندارند.

بر اساس گزارش سحام نیوز، هفته گذشته جمعی از جوانان اصلاح طلب و اعضای جوان احزاب مختلف با خانم کروبی دیدار کردند. این دیدار جوانان حاضر در این دیدار با ابراز تاسف از اینکه نتوانسته اند دیدار نوروزی با شیخ شجاع و همراه اسیر جنبش، داشته باشند از همسر ایشان خواستند تا پیام همراهی آنان را در اولین ملاقات به آقای کروبی برسانند.

خانم کروبی نیز در این دیدار به ذکر خاطراتی از سالها همراهی با مهدی کروبی در کوران مبارزات علیه رژیم شاه پرداخت و همچنین به گوشه ای از جریان فشارها و حملاتی که در دوسال اخیر بعد از دفاع مهدی کروبی از حقوق و رای ملت پیش آمده ، اشاره کرد.

فاطمه کروبی با یادآوری این مقایسه تلخ که در زمان شاه حداقل ماموران ساواک شأن و حرمت خانواده زندانیان سیاسی را محترم می شمردند، گفت: “متاسفانه اخلاق یکی از مواردی بوده که در سالهای اخیر به شدت در حاکمیت کمرنگ شده و رفتارهایی که ماموران امنیتی و قضایی با یک خانواده شهید و یک شهروند انجام می دهند به هیچ وجه قابل بازگویی نیست.”

همسر مهدی کروبی، با بیان گزارشی کوتاه از آخرین ملاقاتهایش با آقای کروبی گفت: “برخی از ماموران امنیتی در روز اول حصر می گفتند که تا ده روز دیگر زیر فشار حصر و فشار؛ آقای کروبی از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد ، حال این آقایان کجا هستند تا روحیه آقای کروبی را بعد از چهارده ماه حصر که بخش عمده آن به صورت انفرادی بوده ببینند؟”

فاطمه کروبی با بیان اینکه آقایان کروبی و موسوی در محدود ملاقاتهایی که با خانواده دارند به شدت بر این نکته تاکید دارند که بر عهدی که با مردم بسته اند ایستاده اند و هیچ ابایی هم از پرداخت بالاترین هزینه ها در این راه ندارند.

این دیدار در آپارتمان متعلق به خانم کروبی در نزدیکی “میدان هفت تیر” انجام شد؛ جایی که مهدی کروبی پس از انتقال از منزلشان مدت چهارماه به صورت انفرادی در یک اتاق آن محصور بودند. در پایان ملاقات نیز حاضرین از محل حصر شیخ شجاع که اتاق سلول مانند ایشان به مساحت حدوداَ هشت متر مربع به انضمام یک سرویس بهداشتی بود، بازدید نمودند. مهدی کروبی در این ساختمان کوچک با حضور دائمی ماموران امنیتی، تحت نظر بود.

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment