Monday, April 23, 2012

ابوالفضل قدیانی در دادگاه حکومت ایران آیت الله خامنه ای را «طاغوت زمان» خواند

ابوالفضل قدیانی، زندانی سیاسی ۶۷ ساله و عضو در بند شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، در دادگاهی که بدون حضور وکیل برگزار می شد، جلسه را به محاکمه متقابل دستگاه قضایی و مسئولان حاکمیت، و تریبونی برای اعتراض مجدد به عملکرد رهبری تبدیل کرده و وی در این جلسه آیت خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی را «طاغوت زمان» دانسته است.

به گزارش دانشجونیوز به نقل از رسانه ها، جلسه دادگاه ابوالفضل قدیانی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به محل منازعه این زندانی سیاسی و قاضی محمد مقیسه رئیس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تبدیل شد. قدیانی در حضور قاضی، انتقادات شدیدی را به عملکرد آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران وارد کرد و وی را «طاغوت زمان» خواند و افزود: «آقای خامنه‌ای طاغوت زمان است و من ۵۰ سال عمر خود را مبارزه نکرده‌ام که امروز او این گونه با خودکامگی سلطنت کند»

ابوالفضل قدیانی که توسط ماموران قضایی و به دستور قاضی مقیسه به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب منتقل شده بود، در جلسه دادگاه خود گفت: «به جای ۳ پرونده که تا کنون برای من تشکیل داده‌اید ۳۰ پرونده، ۳۰۰ پرونده، ۳۰۰۰ پرونده تشکیل دهید و اصلا مرا به ۳ هزار میلیارد سال زندان محکوم کنید! اما دادگاه شما غیرقانونی است و تحمل زندان شما نیز تغییری در عقاید من ایجاد نخواهد کرد»

جلسه دادگاه قدیانی بدون حضور وکیل برگزار شده است.

به گزارش وبسایت “کلمه” این عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که جهت دفاع از اتهامات خود در پرونده جدید کیفری به دادگاه آورده شد خطاب به قاضی محمد مقیسه گفت که «به جای ۳ پرونده که تا کنون برای من تشکیل داده‌اید ۳۰ پرونده، ۳۰۰ پرونده، ۳۰۰۰ پرونده تشکیل دهید و اصلا مرا به ۳ هزار میلیارد سال زندان محکوم کنید! اما دادگاه شما غیر قانونی است و تحمل زندان شما نیز تغییری در عقاید من ایجاد نخواهد کرد». قدیانی که به دنبال انتشار نامه جنجالی وی در نهم دی ماه سال گذشته خطاب به رهبری به اتهام “تبلیغ علیه نظام” و “توهین به رهبری” به دادگاه احضار شده بود، پیش‌تر اعلام کرده بود به دلیل غیر قانونی دانستن دادگاه انقلاب اسلامی و به رسمیت نشناختن آن از حضور در جلسه دادگاه خودداری می کند. این موضوع سبب شد تا ماموران امنیتی زندان اوین روز ۲۹ فروردین ماه به بهانه انتقال این زندانی سیاسی به بیمارستان جهت مداوای بیماری قلبی، وی را از بند ۳۵۰ خارج کرده و به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه منتقل نمایند.

این زندانی سیاسی در پاسخ به قاضی مقیسه که همین سخنان را مصداق توهین به رهبری دانسته بود نیز گفته است: «متاسفانه شما به عنوان رییس دادگاه، دست نشانده دستگاه امنیتی هستی و دستگاه قضایی اساسا استقلال ندارد، آقای صادق لاریجانی که قاضی القضات این مملکت است می گوید افتخار می کنم که امر بر و فرمانبردار رهبری هستم. شما اگر خود را مسلمان می دانید حتما خبر دارید که دادگاه امیرالمومنین و آن یهودی چطور برگزار شد، وقتی قاضی علی (ع) را با کنیه خطاب کرد، علی (ع) اعتراض کرد که عدالت و مساوات را میان او یک یهودی رعایت کند و اما آیا امروز دستگاه قضایی که قاضی القضاتش خود را فرمان‌بر رهبری می داند، می تواند آقای خامنه ای را به دادگاه بیاورد و به شکایت من از او رسیدگی کند؟»

گفتنی است ابوالفضل قدیانی زندانی سیاسی ۶۷ ساله هم اینک به اتهام توهین به رهبری در حال گذراندن محکومیت ۳ ساله خود در بند ۳۵۰ اوین است.

آقای قدیانی که در سال ۱۳۸۸ بازداشت و به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده بود، چندی قبل به ۳ سال زندان دیگر محکوم شد. دادگاه ۲۹ فروردین ماه سومین دادگاهی است که در طول ۳ سال گذشته قدیانی را به اتهام تبلیغ علیه نظام به محاکمه می کشاند.

ابوالفضل قدیانی از مبارزان سیاسی قبل از انقلاب بوده که در دوران ستمشاهی نیز ۴ سال زندان و شکنجه را تحمل کرده است.

 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment