Wednesday, October 31, 2012

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران: معاینه فنی اتوبوس دانش آموزان بروجنی دقیق انجام نشده بود

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش آموزان بروجنی درحالی رخ داد که یک ماه بیشتر از معاینه فنی اتوبوس نگذشته بود و این نشان می‌دهد که معاینه فنی درست نبوده است.
 
مومنی با حضور در غرفه ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات در رابطه با معاینه فنی خودرو‌ها و تاثیر آن برکاهش تصادفات گفت: کنترل معاینه فنی خودروها باید هم در تولید و هم پس از آن باشد و توسط کاربر طی دوره‌های مختلف صورت گیرد.
 
مومنی با تاکید براینکه فرایند معاینه فنی صرفا نباید در جهت کسب درآمد و سودآوری باشد‏، افزود: زیرا باید بدانند که این مساله با جان مردم ارتباط دارند و یک کوتاهی و قصور می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری راوارد کند.
 
وی تصریح کرد: همین اتفاقی که به تازگی برای اتوبوس دانش آموزان رخ داد اتوبوس معاینه فنی داشت و یک ماه بیشتر از معاینه فنی نگذشته بود و این نشان می‌دهد که معاینه فنی درست نبوده است.
 
وی با تاکید براینکه در کل از روند ایمنی خودرو‌ها در کشور راضی نیستیم و از آن گلایه داریم، افزود: هر چند درطی دو سه سال گذشته ایمنی خودرو‌ها بالا رفته است و هم اکنون تمامی خودرو‌ها به‌ای بی‌اس مجهز هستند و اکثر آن‌ها ببه کیسه هوا تولید می‌شوند اما همگام با بقیه مولفه‌ها رشد نکرده‌اند.
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment