Wednesday, July 3, 2013

حائری شیرازی، روحانی اصولگرا شریعتمداری را متهم به "فتنه" کرد

محمدحسن حائری شیرازی٬ امام جمعه سابق شیراز با نوشتن نامه ای خطاب به حسین شریعتمداری، سردبیر روزنامه ی کیهان تلاش برای حذف یک جناح سیاسی از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده را "فتنه" دانست.
 
وی این این نامه را در جواب سر مقاله ی روزنامه کیهان با تیتر" خوابی که فتنه‌گران برای رئیس‌جمهور منتخب دیده‌اند" نوشته است.
 
حائری شیرازی با انتقاد به مقاله های شریعتمداری نوشته است: قرار دادن دو جناح كه بايد به مثابه دو حزب قوي و دو بال عمل نمايند در مقابل يكديگر و پاشيدن تخم كينه بين ايشان و تبديل نمودن صحنه رقابت سياسي به صحنه جنگ و جدال و اهانت، فتنه است.
 
حائری شیرازی با اشاره به اتهام زنی های شریعتمداری به چهره های منتقد و اطلاح طلب، نوشته است: اكثريت مردم بصير و زمان شناس در انتخابات اخير راي به انزواي كساني دادند كه مي‌خواستند با انگ زدن، چهره رقيب سياسي را ملكوك و او را از صحنه حذف كنند. آقاي شريعتمداري! برخی از شخصیت‌هایی که شما متهمشان می کنید، جزء سرمايه‌هاي اين انقلاب هستند. مردم به حفظ سرمايه‌هايشان راي دادند.
 
در ادامه قسمتی از متن نامه که توسط سایت "الف" منتشر شده، آمده است:
 
حذف منتقدين با شعار فتنه‌گر، ضد ولايت و ضد انقلاب در چهار سال اخير به غرور و يكه‌تازي اصولگرايان و پرغلط شدن كارنامه دولت انجاميد. از گذشته عبرت بگيريم و ورود منتقدين به قوه مجريه را خوش‌آمد بگوييم و حرمت ايشان را پاس داريم.
 
كينه توزي صحنه سياسي آرام و منطقي فعلي را به صحنه جنگ خياباني سوق مي‌دهد و بعيد نيست كساني كه در روش قانونمند انتخابات منزوي شده‌اند، بخواهند صحنه بازي را عوض نمايند. تهديد آن آقاي غوغاسالار به تظاهرات خياباني در راستاي خط مشي امثال شماست.
 
بگذاريد بعد از این توفیق بزرگ ملی که رهبری آن را به حق حماسه سیاسی نامیدند و در زماني كه تحريم‌هاي كمرشكن و ظالمانه استکبار آرامش اقتصادي جامعه را مختل نموده است. مردم از هر سليقه سياسي با برادري و هم افزايي به حل مشكلات كمك نمايند و حماسه اقتصادی محقق شود نه آنكه با نوشتن مطالب توهين آميز شيريني انتخابات را به كام ملت تلخ و صحنه جنگ سياسي را پيش روي ايشان بياوريد. 
 
در آخر پيشنهاد مي‌شود يك شماره حساب اعلام شود جهت كمك به سفر شما به دور دنيا! تا هم قدري مردم بياسايند و هم شما دنيا ديده‌تر شويد. باشد كه تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد.
 
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment