Wednesday, July 3, 2013

۶ دانش آموز در دریای مازندران غرق شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از کشته شدن ۶ دانش آموز در دریای مازندان خبر داد.
 

افراد غرق شده در قالب یک اردوی ۸۰ نفره دانش‌آموزی از کرج به مازندران رفته بودند که گروه سنی شرکت‌کنندگان این اردو  ۱۶ تا ۱۸ سال گزارش شده است. 
 
فرزاد بزرگی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان جزئیات این حادثه گفت: این دانش‌آموزان در سواحل ایزدشهر شهرستان نور در ساحل شهرک پزشکان برای شنا به دریا رفته بودند.
 
وی ادامه داد که ۳۰ نفر از اعضای این گروه برای شنا کردن به دریا رفتند و زمانی که یکی از این افراد به دلیل آشنا نبودن به فن شنا دچار حادثه غرق‌شدگی می‌‌شود، ۹ نفر از اعضای شرکت‌کننده در این اردو برای نجات دوست خود به دریا می‌روند که از این بین ۶ نفر غرق می‌شوند و فوت می‌کنند.
 
تاکنون جنازه ۳ نفر از غرق‌شدگان از دریا بیرون کشیده شده و جستجو برای نجات اجساد ۳ قربانی دیگر  این حادثه نیز ادامه دارد.
 
شایان ذکر است که بارها شاهد وقوع اینگونه حوادث در اردوهای دانش آموزی شمال کشور و یا راهیان نور بوده ایم.
 
در مهر ماه سال گذشته نیز در اثر تصادف اتوبوس راهیان نور، حامل دانش آموزان مدارس بروجن، ۲۶ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شده بودند. 
 
همچنین روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ تصادف خونین اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزان خراسان رضوی در محور اراک به بروجرد منجر به کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۱۳ دانش‌آموز اهل خراسان شده بود.
 
 

http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment